Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Scandalos de L. J. Shen

   Titlu: Scandalos


   Autor: L. J. Shen


   Editura: Epica Publishing House


   Nr. Pagini: 363


   Traducere: Cristina Stan


   Punctaj: 5/5


   Seria Sinners of Saint:

   0.5) Provocare (recenzie)
   1) Vicious (recenzie)
   2) Ruckus (recenzie)
   3) Scandalos
   4) Bane

   ,,Din cauza lui Edie Van Der Zee aveam să mă prăbușesc, și totuși mă întorceam la ea.”

   Edie Van Der Zee are doar optsprezece ani, însă ea este cea care are grijă de familia ei și care luptă pentru a o ține unită, în ciuda încercărilor de a o distruge ale tatălui ei, Jordan Van Der Zee. Jordan este cel care are o parte din acțiunile de la Perfect Finance, renumita firmă pe care am cunoscut-o cu toții în Vicious, în primul volum al seriei.

 

   Tatăl lui Edie profită de puterea pe care o are pentru a o manipula pe Edie, iar aceasta știe că dacă nu ar face tot ce îi cere acesta, Jordan ar despărți-o de familia ei, așa că tot ce îi rămâne de făcut este să se supună în fața tuturor cerințelor lui.

 

   Așa ajunge tânăra rebelă pasionată de surfing să fie angajată la Perfect Finance, acolo unde Jordan o aduce cu unicul scop ca aceasta să afle tot ce poate despre Trent Rexroth.

 

   Trent Rexroth împreună cu Jamie, Dean Cole și Vicious sunt cei mai importanți șefi în firma Perfect Finance, iar Jordan își dorește să-l distrugă pe Trent cu orice preț, însă oare de ce îl urăște atât de mult? Secretele nespuse dintre ei sunt cele care le alimentează ura si dorința de răzbunare...

 


   Trent Rexroth are treizeci și trei de ani și nu vorbește prea mult, impunător și arogant, singura persoană importantă din viața lui este Luna, fiica sa de patru ani care nu reușește să se integreze nicăieri în lumea din jurul ei.

 

   Trent și Edie se urăsc, sunt inamici și ar face orice ca să se distrugă reciproc, însă între ei există o atracție mistuitoare care amenință să îi distrugă mai degrabă decât propriile lor planuri. Jordan i-ar lua capul lui Trent dacă s-ar da la fiica lui, nu pentru că acestuia i-ar păsa de Edie, ci doar pentru a-și apăra reputația, pentru că nimeni nu face ce vrea dintr-un Van Der Zee. Numai că acest lucru se va schimba în curând.


   ,,În sfârșit, găsisem un tip mai înspăimântător decât tatăl meu. Nu că l-aș fi căutat. În timp ce Vicious făcea multă zarvă, Trent era vânătorul tăcut, care îți dă târcoale ore întregi și lovește când te aștepți mai puțin."

 

   Deși Edie are aproape jumătate din vârsta lui, deși ea este fiica celui mai mare dușman al lui Trent, deși la final declinul lor va fi dureros, iar aceștia vor trebui să se trădeze, toate aceste lucruri nu îi împiedică din a începe o relație. Iar când o Van Der Zee se încurcă cu Trent Rexroth, totul se anunță a fi absolut scandalos!


   Pe cât de controversate au fost opiniile cititorilor față de această serie, pe atât de simplu a fost pentru mine, pentru că mie mi-a plăcut din prima clipă, încă de când l-am cunoscut pe nesuferitul de Vicious! Diferența dintre mine și cei cărora nu le-a plăcut seria este faptul că mie mereu mi-au plăcut poveștile cu puțin bully, cu o dragoste tip enemies to lovers în care autoarea alege să scrie violent scenele dintre personaje.

 

   De aceea, seria Păcătoșilor din orașul Todos Santos a fost mereu "my guilty plasture", însă nu mă așteptam ca Scandalos să fie cel mai bun volum al seriei! Acum că am citit povestea lui Edie și a lui Trent, știu că nici ultimul volum și nici primele nu vor fi vreodată și nu sunt mai bune decât acesta! Cartea asta m-a prins și m-a făcut să citesc totul la foc automat, fără să mai țin cont de timp și știu că va trece multă vreme până voi mai găsi o poveste ca aceasta.

 

   Pentru obsesia mea față de romance-urile cu age gap, Scandalos a fost absolut perfectă! Am adorat scenele pline de tensiune dintre Edie și Trent, am adorat-o pe Luna și abia aștept să citesc spin-off-ul seriei!

 

   Finalul a fost exact ceea ce îmi doream pentru Jordan, un personaj care m-a enervat cum nu a mai reușit un altul să o facă de multă vreme! Scenele fierbinți dintre Trent și Edie au fost de calibrul celor din Corupt (da, da, știu, o altă carte controversată) și acum aștept ultimul volum înainte de a începe următoarea serie, pentru că pentru mine, L. J. Shen este o autoare bună.

 

   Știu că au circulat tot felul de zvonuri despre cărțile ei, despre faptul că ar plagia, zvonuri care nu știu dacă sunt sau nu reale, însă am ales să iau ca atare poveștile ei care mie, personal, îmi plac foarte mult, așa că nu știu ce aș putea spune mai mult, având în vedere că nu știu cât de adevărate sunt lucrurile care se spun despre ea. Scandalos mi-a plăcut la nebunie, iar Trent a urcat în lista cu topul nesuferiților aroganți preferați, deci, trebuie să citiți și voi acest volum, mai ales dacă v-a plăcut seria aceasta până acum!

 

   Sper că v-am făcut curioși, dragilor și sper că veți citi și voi povestea scandaloasă a celui de-al patrulea dintre HotHoles! Până data viitoare, până la următoarea recenzie, vă doresc lecturi magice, dragii mei și nu uitați să oferiți o șansă și celor mai neașteptate lecturi!



 Romanele scrise de L.J.Shen sunt publicate la editura Epica Publishing House, acolo unde puteți urmări și viitoarele ei apariții.
   Puteți achiziționa cartea de pe site-ul editurii cât și de pe Cartepedia și Libris
Lectură plăcută, dragilor! :)
   
   





  


 

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii