Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Scopul de Elle Kennedy

   Titlu: Scopul


   Autor: Elle Kennedy


   Editura: Epica Publishing House


   Nr. Pagini: 399


   Traducere: Sorin Petrescu


   Punctaj: 3.5-4/5


   ,,Le am pe prietenele mele și pe Tucker, mai mult decât am crezut că voi avea vreodată și, probabil, mai mult decât merit.”


   Sabrina este studentă la Briar, iar viitorul ei este deja pus la punct. Își dorește să facă dreptul la Harvard, să își ia o slujbă bine plătită și să aibă o viață bună, însă planurile ei sunt date peste cap după ce aceasta petrece o noapte cu John Tucker.

   Tucker este unul dintre hocheiștii de la Briar, iar în urma lui se află de fiecare dată o coadă de tipe care așteaptă să se cupleze cu el. Dar acum, gândul lui a rămas la Sabrina și la seara în care au fost împreună.

   Problema este că Sabrina l-a asigurat că nu se va mai repeta, iar acum încearcă să îl ignore pe cât posibil. Numai că viața are alte planuri pentru ei, iar totul se schimbă atunci când Tucker află că Sabrina a rămas însărcinată. Deciziile lor sunt greu de făcut, mai ales când Sabrina visează să învețe la Harvard, să își părăsească tatăl vitreg și bunica și să își creeze o viață mai bună decât cea pe care a avut-o până acum.

   Așa că Sabrina trebuie să decidă ce face cu copilul. Deși Tucker este un fustangiu, acesta îi promite că îi va fi alături indiferent de decizie, tocmai pentru că se pare că hocheistul arogant s-a îndrăgostit în sfârșit. Și nu de oricine, ci de mama copilului său.

   Nici sentimentele Sabinei nu sunt prea diferite, dar aceștia reușesc să ascundă tot ce simt. Deși decid să încerce o relație, Sabrina și Tucker nu își pun și inimile în joc.

   Tot viitorul lor s-a schimbat și curând vor deveni părinți. Ce vor face Sabrina și Tucker când bebelușul lor se na naște și vor trebui să își împartă timpul mult mai bine? Ce se va întâmpla cu viitorul lor, cum le vor spune tuturor că Sabrina este însărcinată și oare, vor recunoaște că se iubesc?

   ,,Toți suferim. Toți iubim. Suntem la fel. Iar trecutul tău, cu cine locuiești, de unde vii, nu ar trebui conteze. Tu îți creezi viitorul, iar eu vreau să văd unde te duce drumul care ți se deschide în față."

   Am mai spus-o și o voi spune la fiecare recenzie pe care o fac acestor cărți scrise de Elle Kennedy: nu sunt fan Off-Campus și nu voi fi. Nici al spin-off-ului probabil că nu voi fi, pentru că nu mă împac cu stilul de scriere al autoarei, e prea simplu.

   Cărțile din seria Off-Campus au fost pentru mine niște lecturi ușoare și simple, atunci când nu știam ce altceva să citesc. Primele două volume nu m-au dat pe spate, însă le-am citit foarte repede și le-am oferit aproape patru steluțe. Deși trebuie să menționez că mereu sunt mult prea darnică, tocmai de aceea a trebuit să scriu că punctajul este între trei și jumătate și patru.

   Cel de-al treilea a fost preferatul meu, împreună cu Dean Di Laurentis, iar acesta, a fost, probabil, al doilea volum "preferat" din serie. Cu toate acestea, Scopul a început foarte brusc, totul s-a întâmplat pe repede înainte și abia după vreo o suta optzeci de pagini a început să îmi placă povestea.

   Apariția lui Jamie a schimbat totul, iar Tucker, printre hocheiștii aroganți și cu nasul pe sus din primele volume, a fost ca o gură de aer proaspăt. Mi-a plăcut de el mai mult decât toate celelalte personaje masculine și povestea sa si a Sabrinei a fost diferită.

   Mi-a plăcut că autoarea a strecurat un bebeluș în acțiune, altfel aș fi citit încă un romance identic cu celelalte din Off-Campus. Știu că toată lumea adoră seria asta, iar eu, deși i-am oferit patru steluțe, am oscilat între trei, trei și jumătate și patru.

   Indiferent de steluțele oferite, pentru mine Off-Campus nu este o serie pe care să o recomand decât celor care sunt începători ai acestui gen și care vor niște lecturi simple și rapide. Pentru o seară, după o zi obositoare, Scopul si restul volumelor sunt cărți perfecte, iar poveștile sunt simple și fără prea multe drame. Așa că sper să faceți și voi cunoștință cu hocheiștii de la Briar!

   Sper că v-am făcut curioși și nu uitați să dați șanse tuturor cărților care vă ies în cale. Până la următoarea recenzie, vă doresc lecturi magice, dragilor!


Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

 Găsiți cărțile scrise de Elle Kennedy la editura Epica Publishing House
   Le puteți achiziționa de pe site-ul editurii cât și de pe CartepediaLibrex și Libris
Lectură plăcută, dragilor! :) 

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii