Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Frumosul Seducător de Christina Lauren

   Titlu: Frumosul Seducător


   Autor: Christina Lauren


   Editura: Trei


   Nr. Pagini: 376


   Traducere: Oana Dușmănescu


   Punctaj: 5/5


   Seria: Beautiful bastard

   1) Ticălosul seducător
   2) Străinul seducăror
   3) Expertul seducător
   4) Un secret minunat (recenzie)
   5) Frumosul seducător


   ,,Toate personajele seriei Beautiful Bastard, reunite pentru ultimul act.”


   Când se întâlnesc prima oară, Pippa și Jensen împart două locuri în avion. După ce l-a prins pe iubitul ei înșelând-o, Pippa a realizat că are nevoie neapărat de o vacanță, de o evadare din viața pe care a ajuns să o urască.

 

   Astfel, Pippa și Jensen se îndreaptă spre Boston, iar călătoria lor se dovedește a fi pe cât de ciudată, pe atât de jenantă. Pippa nu se oprește din a-i povesti toată viața ei străinului frumos din avion, iar la final, el se bucură de faptul că nu o va mai vedea vreodată pe această femeie cu gură mare.

 

   Dar cum destinul așază totul în favoarea lui, povestea lor nu se termină aici. Alături de personajele din primele volume, Pippa va petrece o vacanță de neuitat într-un tur al berăriilor și al podgoriilor. Alături de Niall și Ruby, de Will și Hanna, vor fi și Pippa și Jensen, fratele Hannei.



   Și ce ar putea merge rău? Jensen și-a dedicat toată viața job-ului, mai ales după ce a divorțat în urma cu șase ani de soția sa. În tot acest timp, Jensen a uitat cum să trăiască și cum să se distreze și nu s-a mai implicat în vreo relație amoroasă. Dar asta nu înseamnă că el și Pippa nu ar putea avea parte acum de puțină distracție.

 

   Iau totul de la început, trecând peste evenimentul din avion și se aventurează într-o dragoste de moment care îi consumă și care se transformă curând în ceva mult mai mult. Cu presiunea trecutului asupra lor, cu dorința de evadare și de libertate dar fără promisiunea unei relații, Pippa și Jensen se bucură de cea mai frumoasa aventură a vieții lor.

 

   Numai că atunci când visul se termină, cei doi trebuie să revină la cruda realitate care îi desparte. Locuind în țări diferite, ei nu își promit nimic. În fond, și-au spus de la bun început că ceea ce a fost între ei nu va avea un viitor. Dar asta nu înseamnă că sfârșitul nu este dureros. Toți prietenii lor își doresc să îi vadă împreună.

 


   Dar oare poate Jensen să renunțe la toate prejudecățile sale și să dea o șansă femeii care l-a făcut să simtă în sfârșit ceva după aproape șase ani? Frumosul seducător nu numai că i-a furat inima lui Pippa, dar a lăsat-o cu durerea unor amintiri care nu se vor mai repeta niciodată cu altcineva. Iar dacă Jensen nu o vrea, cum ar putea ea să se împotrivească?

 

    ,,De data aceasta noaptea aceasta nu era deloc așa. Știam că mi-l voi aminti pe Jensen când voi fi bătrână și îmi voi trece în revistă toată viața. Știam că mi-l voi aminti pe amantul pe care-l avusesem în vacanță în Boston. Îmi voi aminti acest moment tandru, aici, când era copleșit de toată dragostea. Poate că era doar o scânteie, un chibrit aprins, stins apoi iute pe trotuar, dar era acolo."

 

   Seria Beautiful Bastard a fost și este o serie de suflet pentru mine. Am citit-o la începuturile mele, când nu cumpărăm cărți și citeam pdf-uri pe E-book și îmi amintesc că totul a fost o întreagă aventură minunată!

 

   După primele trei volume, am fost uimită să aflu și de al treilea, iar după acesta, nici nu mai speram să se traducă și Frumosul Seducător. Dar se pare că aveam nevoie de povestea acestor personaje pentru a încheia seria asta superbă!

 

   Pippa și Jensen au fost o reflexie în oglindă a lui Olive și a lui Ethan din Paradis de împrumut. Sarcasmul, umorul și tachinările dintre personaje au fost cele care m-au făcut să mă reîndrăgostesc de această serie. Îmi fusese atât de dor de personaje și de întreaga lor prietenie și relație apropiată, de nebuniile și prostiile lor, oricât de schimbați au fost aceștia cu toți copiii lor și anii care au trecut peste ei.

 

   Am terminat Frumosul Seducător în mai puțin de douăzeci și patru de ore și cred că este una dintre cele mai bune cărți de acest gen pe care le-am citit în ultimul timp. Deși Jensen a sărit din tiparul ticăloșilor, farmecul și frumusețea lui nu a lipsit, argument care poate fi vizibil și în titlu. Evident că nimeni nu l-ar putea egala pe ticălosul Bennett, cel care a apărut în final și care a încheiat seria în mare fel!

 

   Probabil că numai eu puteam avea emoții și piele de găină la o astfel de serie, dar am fost emoționată și fericită să regăsesc personajele mele dragi și să citesc sfârșitul poveștilor lor incendiare și magice.

 

   Recomand din tot sufletul seria asta și vă promit că nu veți regreta că îi veți cunoaște pe ticăloși. Mai ales că ei abia așteaptă să vă cunoască. Poate că seducătorii ar fi un apelativ mai bun, dar pentru mine, ei mereu vor rămâne ticăloșii. Cei mai Perfecți ticăloși!


   Sper că v-am făcut curioși și sper că le veți da o șansă! Până data viitoare, până la următoarea recenzie, vă doresc lecturi magice, dragilor!



Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Găsiți cărțile scrise de Christina Lauren la Editura Trei.
  Le puteți achiziționa de pe site-ul editurii sau de pe CartepediaLibrex și Libris

Lectură plăcută, dragilor! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii