Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Rivalii de Vi Keeland

   Titlu: Rivalii


   Autor: Vi Keeland


   Editura: Bookzone


   Nr. Pagini: 333


   Traducere: Mirela Dorobanțu


   Punctaj: 3.5/5


   ,,Războiul dintre mine și Weston Lockwood a început la altar. Numai că noi nu am participat la nuntă, pentru că ea avusese loc cu zeci de ani înainte ca oricare dintre noi să se nască.”


   

   Rivalitatea dintre familia Lockwood și familia Sterling durează de dinainte ca Sophia și Weston să se nască, de când bunicii lor nu cunoscuseră încă lumea hipnotizantă a afacerilor.


   În urmă cu câteva zeci de ani, bunicul Sophiei urma să se căsătorească cu Grace Copeland, însă aceasta l-a părăsit la altar, spunându-i că ea îl iubește la fel de mult și pe bunicul lui Weston.


   De atunci, relația dintre cei trei a fost distrusă, familiile au devenit rivale, însă toți au ajuns departe cu afacerile lor. În prezent, Grace Copeland s-a stins din viață și, în mod misterios, a lăsat ca și moștenire hotelul ei celor doi bărbați pe care i-a iubit.

 

   Așa au ajuns Sophia și Weston în același avion, în același hotel, ca reprezentanți și familiilor lor, încercând să pună mâna pe moștenire, încercând să afle unul de la celălalt suma pentru licitație, dar fără rezultat.

   


  Weston și Sophia se cunosc de mulți ani, de când au avut o aventură. Însă aceștia au fost învățați să se urască. Weston este cel mai arogant și mai enervant bărbat pe care l-a cunoscut vreodată! Numai că inamicii pot fi cei mai buni prieteni cu beneficii. Așa că lupta lor pentru licitație începe acum, iar relația lor fără obligații este cea care îi ține pe linia de plutire printre presiunea, ura și răutatea familiilor lor.


   ,,Adevărul e însă că acționam din instinct, ca animalele. Iar Sophia Sterling are capacitatea de a scoate tot ce e mai sălbatic din mine.” 


   Atât Weston, cât și Sophia au niște părinți care se comportă îngrozitor cu ei și care au fost părtași la multe dintre suferințele celor doi. Curând, se dovedește că măștile lui Weston și a Sophiei ascund niște fețe blânde, iar cel mai rău lucru este că rivalii sunt gata să se îndrăgostească.



   Dezamăgită de bărbații din trecutul și din viața ei, Sophiei îi este greu să aibă încredere în Weston, dar orice om merită o șansă. Ar putea fi oare posibil ca ei să redea pacea dintre familii și să încheie rivalitatea pentru totdeauna? Se pare că numai iubirea poate schimba totul.


   ,,-Mi-e teamă, Weston, i-am răspuns, privinu-mi mâna ascunsă într-a lui. Mi-e teamă să te cred.

   -Știu, dar oferă-mi șansa să-ți demonstrez că pot fi bărbatul pe care îl meriți!”


 

   Până acum, am citit aproape tot ce avem tradus de la Vi Keeland, excepție făcând Șeful și Indecent pe care sper să pun mâna cât mai repede, pentru că am auzit că sunt cele mai bune! Și sunt foarte curioasă cum ar fi niște povești de cinci steluțe scrise de Vi.

 

   Până acum, niciodată nu am avut parte de o poveste prea uimitoare de la Vi, însă aceasta parcă a fost cea mai slabă dintre toate și îmi pare rău, pentru că aveam așteptări destul de mari, mai ales după toată nebunia și comenzile de la Bookzone. S-ar fi zis că sunt vânate niște capodopere.

 

   Mi-a plăcut la nebunie povestea cu rivalitatea dintre familii și întreaga iubire trăită de bunicii lor. Mi-au plăcut multe secvențe de la final și, mai ales finalul în sine, acestea fiind motivele pentru care punctajul meu a crescut vertiginos după ce am terminat cartea.

 

   Sunt destule minusuri, precum relația lor care avansează foarte bizar, replicile ușor jenante pe care aceștia și le aruncau uneori și acțiunea care parcă stagnează la aceleași scene de dragoste dintre Weston și Sophia.

 

   Nu vreau să fur nimănui dorința și curiozitatea de a citi această carte, pentru că eu mă bucur că am citit cărțile acestei autoare, numai că le pot pune în categoria cărților slabe, în comparație cu romance-urile și cărțile de acest gen pe care le-am întâlnit până acum și cărora le-am oferit punctaj maxim fără să stau pe gânduri.

 

   Cum vă spun mereu, orice carte merită o șansă și sper că v-am stârnit curiozitatea cu această autoare, pentru că, repet, are niște povești frumoase, dar sunt lecturi simple care se citesc destul de repede.

 

   Sper să îi dați o șansă, iar până data viitoare, vă doresc o iarnă minunată și lecturi cât se poate de magice, dragilor!!

Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Cele două cărți noi scrise de Vi Keeland sunt publicate și le puteți găsi la editura Bookzone.
De asemenea, le puteți achiziționa de pe site-ul editurii.
Lectură plăcută, dragilor! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii