Recenzie-Un secret minunat de Christina Lauren

Seria: Beautiful bastard
1) Ticălosul seducător
2) Străinul seducăror
3) Expertul seducător
4) Un secret minunat
5) Frumosul seducător (recenzie)

Niall Stella, fratele lui Max, este noul burlac din Londra, vicepreședintele executiv al unei firme de planificare urbană și, de asemenea, el reprezintă pasiunea secretă a lui Ruby Miller, o stagiară la firma unde lucrează acesta.

Recent divorțat, Niall nu are încredere în propriile forțe de seducție și, de altfel, nu are nici în femei. Având o relație cu fosta lui soție, Portia, de la o vârstă foarte fragedă, Niall se arată a fi rezervat și temător în fața provocării pe care o reprezintă Ruby Miller. Niall este bărbatul atipic, bărbatul fidel care a reușit să fie cu aceeași femeie timp de 18 ani dar undeva totul a fost distrus iar acum acesta trebuie să vadă cum este viața lui fără Portia.

Ruby este convinsă că domnul Niall Stella nu s-ar uita la ea și, probabil că nici nu a știut de existența ei până la ședința în cadrul căreia l-a salvat din a se încurca în propriile cuvinte. Nici nu apucă să se întrebe de ce i-a sărit în ajutor pentru că acesta află, din motive mai mult sau mai puțin importante, că Ruby, stagiara cea sexy din California, îl va însoți la New York unde firma are un contract. Totul începe să pară a fi o adevărată provocare pentru cel mai seducător bărbat din lume iar pentru Ruby totul este un șoc, și nu unul profesional, deoarece va trebui să colaboreze îndeaprope cu domnul Stella, bărbatul pentru care avea o pasiune și pe care îl urmarise de foarte mult timp.

Trecutul lui Niall reprezintă o piedică în noua încercare din viața lui și în experiența acestuia, dar Ruby este hotărâtă să obțină ceea ce îsi dorește și nu se lasă intimidată ușor. La mii de kilometri depărtare de Londra ia naștere o poveste de dragoste controversată, însă își dorește Niall o aventură?
Iar dacă raspunsul este negativ, este acesta pregătit pentru a descoperi o nouă femeie? Dar mai important, va rezista ceea ce au clădit și după finalul călătoriei de afaceri?
  Când totul mergea de minune, Niall face o mare greșeală iar acum totul amenință să se destrame.

Când am aflat că a apărut volumul 4 din seria Beautiful bastard am fost sigură ca va fi la fel de minunat ca primele 3. Spre deosebire de Benett, Max și Will și de toate personajele masculine întâlnite până acum, Niall este o neașteptată excepție și, pot spune că este primul bărbat care emană o oarecare inocență în contradictoriu cu aparențele acestuia. A fost o surpriză să citesc această carte care se deosebește ,totuși, de primele 3 volume și care abundă în scene fierbinți și romantice dar care oscilează între a fi un roman erotic sau o poveste timidă de dragoste.

Ca de fiecare dată, i-am îndrăgit pe Niall si pe Ruby și am așteptat să văd unde duce ,,relația'' lor și mi-a plăcut enorm faptul că ,de această dată, Christina Lauren a creat o poveste care se diferențiază de cele tipice pe care toți am ajuns să le cunoaștem. De asemenea, m-am bucurat să-i regăsesc în această carte pe cei 3 protagoniști ai volumelor precedente: Max, fratele lui Niall, Benett și Will.

Părerea mea este că Un secret minunat de Christina Lauren are darul de a te intriga și de a te face să
 îți dorești să afli cât mai repede dacă Ruby și Niall vor rămâne împreună și recomand oricui este îndrăgostit de acest tip de cărți să citească atât ultimul cât și primele volume.
  Sper ca povestea lui Niall și a lui Ruby să vă fascineze la fel de mult cum a facut-o și cu mine.