Recenzie-Flacăra dintre noi de Penelope Douglas

Traducere: Adrian Deliu

Seria: Fall Away:
1) Intimidare
2) Rivali
3) Descătușare (recenzie)
4) Flacăra dintre noi

În Regăsire ne întâlnim iar cu Tate și cu Jared, protagoniștii primului volum al seriei, Intimidare. Când Jared Trent a părăsit-o pe Tatum Brandt, iubirea vieții lui, în urmă cu doi ani pentru a se putea regăsi pe sine și pentru a se hotărî ce să facă cu viața lui, acesta a făcut cea mai mare greșeală, a doua oară: A renunțat la singura femeie pe care a iubit-o vreodată. Inima lui Tate a fost făcută țăndări și singura ei alinare era pista unde se țineau cursele de vineri seara. Cu toate acestea, Jared se întoarce acasă iar între ei ies scântei.

Scos din sărite de Ben, așa zisul iubit al lui Tate, Jared încearcă să facă tot ce îi stă în putință pentru a o recupera pe cea pe care nu a încetat nici măcar o clipă să o iubească. Dar Tate nu mai era aceeași fată speriată asupra căreia el a avut întotdeauna control; Ea era acum dominatoare, era ,,o pisică sălbatică'' pregătită să îi ridice mingea la fileu de fiecare dată când el era acid cu ea.

Tate se chinuie să trăiască într-o aparență cu toate că lumea ei se clatină, totul se schimbă iar ea rămâne ca un peștișor luat de curentul oceanului, fără a mai avea un loc unde să se simtă ,,acasă'' cu adevărat. Schimbările bruște din viața ei o copleșesc dar Jared este lângă ea și reface cărămidă cu cărămidă fiecare centimetru din lumea ei prăbușită.

Amândoi pun orogliul înainte, deși dragostea lor este vizibilă atât pentru toți cei care îi cunosc, cât și pentru cei care nu i-au cunoscut dar au auzit de renumita poveste dintre Jared și Tate, numai ei doi se ascund de adevărul din spatele scuturilor pe care le-au ridicat: că nu pot trăi unul fără celălalt. Povestea lor a fost prima, deși dintre Madoc si Fallon și Jax și Juliet, povestea lor pare să rămână ultima. Ce hotărâre iau cei doi când realizează că dragostea lor este cel mai sincer si bun lucru pe care l-au trăit vreodată, când realizează că de la zece ani universurile lor s-au rotit unul în jurul celuilalt? Amândoi au greșit dar este timpul să se regăsească.

În Aproape niciodată totul se schimbă iar în prim plan apare noua generație a familiei de pe Fall Away Lane. Quinn este fiica lui Jason, singura fată dintre cei trei frați, Jared, Madoc și Jax și este protejată și iubită de frații ei care ar fi în stare să rupă în bătaie pe oricine care se atinge de surioara lor mai mică, chiar și pe Lucas, feblețea ei de când era doar o copilă. Din păcate, Lucas a plecat din țară cu mulți ani în urmă lăsând un mic gol în sufletul lui Quinn.

Familia lui Jared, Madoc și Jax este foarte numeroasă acum, fiind aproape ca un clan, toți având în sânge dragostea pentru curse și pentru mașini, toți cu execpția lui Quinn. A doua parte a cărții se bazează pe dezvăluirea unor secrete din familia lui Quinn; aceasta primește un colet secret al cărui expeditor este anonim iar ceea ce va descoperi o va face să realizeze că ,, ar putea umple un stadion cu ceea ce nu știe despre familia ei''.

Nu am cuvinte să spun cât am adorat să am pe toate personajele seriei într-o singură carte, să aflu povestea noii generații și a trecutului numeroasei familii de care m-am atașat încă din Intimidare.
Este clar că această serie se bazează pe o mulțime de lecții de viață și accentuează ideea că nu trebuie să pierdem nici măcar o secundă din viață. Iubesc această carte, această autoare, această serie și această editură care au făcut posibilă cunoașterea unei mici lumi în care m-am învârtit alături de niște protagoniști minunați. Simt că încheierea seriei a lăsat un gol în urmă și nu pot spune decât că este o serie excepțională!

Dacă nu ați citit această serie ar trebui să faceți imediat rost de cele patru volume și să vă pregătiți emoțional pentru ceea ce va urma! :)

Cartea este publicată la editura Epica Publishing House

Puteți achiziționa cele patru volume de pe Libris.ro