Recenzie-Descătușare de Penelope Douglas

Traducere: Andra Elena Agafiței

Seria: Fall Away:
1) Intimidare
2) Rivali
3) Descătușare
4) Flacăra dintre noi (recenzie)

K.C Carter este o tânără cu un trecut pătat, cu o copilărie tristă care a ascultat mereu de părinții ei, care a respectat regulile și este, de asemenea, cea mai bună prietenă a lui Tate, protagonista din primul volum, Intimidare. Deși K.C i-a greșit prietenei ei, întâlnindu-se cu Jared, actualul iubit al lui Tate, pe vremea când cei doi nu erau împreună, pentru a-l face gelos și pentru a se răzbuna pe Liam, Tate o iubește la fel de mult pe K.C, chiar dacă aceasta regretă și acum alegerea făcută. K.C a avut o relație cu Liam timp de trei ani, fiind sigură la început că acesta este ceea ce își dorea. Totul a mers bine până anul acesta când K.C face o greșeală iar viața ei este dată peste cap și devine subiectul de bârfă în campusul universității. Vara acesteia este compromisă de sentința judecătorească în urma căreia trebuie să depună muncă în folosul comunității. Viața ei calculată și propriile ei aranjamente sunt date peste cap și, totuși, nu își poate explica de ce a primit o pedeapsă așa ușoară.

Jaxon Trent este fratele lui Jared și reprezintă, de asemenea, cea mai mare ispită pentru K.C. Cu ani în urmă, ea a decis că Jaxon nu este potrivit pentru ea, având în vedere ipostaza în care l-a prins, dar acum are o surpriză când se întoarce în orasul ei natal locuind în casa lui Tate care este unită de curtea lui Jared, al cărui frate se pare că s-a întors. K.C are un șoc la vederea transformării lui Jaxon care nu mai era un puști și se schimbase radical de la ultima lor întalnire în urmă cu câțiva ani.
  Atitudinea lui Jaxon o calcă pe nervi pe K.C, fiind vizibilă asemănarea poveștii lor de cea a lui Jared și Tate. Jaxon o tulbură de fiecare dată pe K.C iar chimia dintre ei este foarte puternică, deși aceasta încearcă să nege. Pentru Jaxon, ea este o provocare, fiind prima fată care îl refuză și care pare să nu îl agreeze.

În fiecare zi destinul i-l scoate pe Jax în cale iar legătura dintre ei devine din ce în ce mai puternică și mai controversată. Cu toate acestea, trecutul lui K.C atârnă greu între ei și o urmărește zi de zi.

Jax încearcă să descopere adevărata față ce se află în spatele măștii lui K.C iar curând, cei doi încep să își dezvăluie cele mai negre laturi ale lor, deși, amândoi păstrează câte un secret tulburător. Cine este cu adevărat K.C? Ce ascunde trecutul ei? Și de ce a abandonat-o mama ei? Dar, cel mai important, ce semnifică inițialele numelui ei?

Curând, posibila eliberare a lui Thomas Trent îi poate distruge viața lui Jax. Acesta se teme pentru K.C și trebuie să o apere cu orice preț. Va fi oare eliberat tatăl lui Jaxon și al lui Jared? Și cum ar putea Jax să scape de acesta, de cel care i-a chinuit și i-a distrus copilăria?
  Atât Jaxon cât și K.C trăiesc cu povara unui trecut sumbru distrus de niște părinți oribili, lucru dezolant ce ne atinge încă din dedicația autoarei de la începutul volumului.

Volumul Descătușare este diferit de primele două volume ale seriei, este o poveste care m-a făcut să stau cu sufletul la gură în speranța că Jax și K.C vor fi împreună, în secvențele în care K.C își destăinuie trecutul și în momentele în care relația lor era pe cale de a se spulbera. Aceștia sunt două personaje înfocate și rebele ce ajung să facă alegeri nebunești și înduioșătoare care te intrigă pe tot parcursul cărții. Descătușare este despre doi copii neajutorați, despre greșeli și despre suferință, despre iubire și despre transfomarea si vindecarea acestora posibilă doar cu ajutorul iubirii dintre ei.

Recomand Descătușare tuturor iubitorilor de cărți ce abundă în scene fierbinți dar care conțin și lecții de viață despre suferință, iubire și compromisuri.

Cartea este publicată la Editura Epica

Puteți achiziționa toată seria de pe Libris.ro