Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Lucruri peste care nu putem trece de Lucy Score

   Titlu: Lucruri peste care nu putem trece 

   Autor: Lucy Score

   Editura: Trei

   Nr. Pagini: 639

   Traducere:Alexandra Fusoi

   Punctaj: 5⭐/5⭐

   Seria Knockemout:

   1) Lucruri peste care nu putem trece 

   2) Lucruri pe care le ținem ascunse 

   3) Lucruri pe care le-am lăsat în urmă 


,,-De curiozitate, de ce-i spui Daisy?
-Avea flori în păr când am cunoscut-o.”


   Knockemout este un orășel care își merită numele, un loc mic unde toată lumea cunoaște pe toată lumea, unde toți se întâlnesc la Honky Tonk, micul bar de cartier unde au loc destule tăvăleli și este, totodată, locul unde locuiește Knox Morgan. 

   Knox și Nash, fratele lui polițist, sunt cei mai râvniți bărbați din Knockemout, însă destinul își pune amprenta asupra lui Knox tocmai când nu se așteaptă. 

   Cu toții știu că Tina Witt este o nemernică, o hoață și un ghimpe în coastă pentru toți locuitorii orașului. Iar atunci când într-o zi oarecare Tina apare într-o cafenea cu niște flori stupide în păr, se creează mare vâlvă. 

   Numai că surpriza tuturor e că Tina nu este de fapt Tina, ci este Naomi Witt, sora geamăna a acesteia. După ce țipă la ea și este repezit de o ne-Tina nervoasă, Knox își dă seama că e nevoie de o singură privire mai atentă pentru a observa că Naomi nu seamănă câtuși de puțin cu sora ei depravată, deși sunt gemene identice. 

   Orășelul îndepărtat din Virginia este un mediu în care Naomi apare exact ca o floare într-un drum din cărămizi. Se pare că Tina a sunat-o pentru a-i cere ajutorul, iar Naomi se trezește jefuită de propria soră, aflând că Tina are o fiică de unsprezece ani care acum e în grija ei. După ce Naomi a fugit de la propria nuntă, a-și începe o viață nouă departe de tot ce a trăit până acum pare a fi aproape un vis. 

   Dar cum să reușească ea când sora ei i-a furat toți banii și a lăsat-o pe cap cu Waylay, într-un oraș unde nu cunoaște pe nimeni?

   Norocul ei apare exact sub forma lui Knox Morgan care este gata să îi ofere mult mai mult ajutor decât credea chiar și el că este dispus. 

   Banii nu sunt o problemă, iar bunica lui este femeia perfectă care poate rezolva o parte uriașă din problemele lui Naomi. Însă nicio belea nu vine niciodată singură, pentru că odată ce totul pare că devine o linie firavă de plutire pentru femeia care are încă atâtea secrete, o nouă problema apare în viața ei. 

   Knox Morgan este salvatorul si damnarea ei. Nu ar trebui niciodată să confunde bunătatea lui cu ceva mai mult. Însă atracția dintre ei este puternică şi din moment ce Naomi are nevoie de un bărbat pentru a putea prelua custodia lui Waylay, Knox nu are nicio problemă să se prefacă. 

   Însă ce faci când prefăcătoria devine realitate? Cu amenințări ce pândesc de pretutindeni, secrete și o Tina care pare încă dispărută, Naomi se transformă curând într-un membru al Knockemout-ului. 

   Dar ce facem la finalul zilei cu toate acele lucruri peste care nu putem trece? 

   Nu mai știu când un romance m-a prins atât de mult și m-a aruncat printre pagini exact cum o făceau primele mele cărți preferate pe care le-am citit. 

   La început credeam că povestea lui Naomi o să fie puțin clișeică, însă după ce am citit cuvântul ,,geamănă” în primele pagini, am știut că povestea asta promite multe. Și probabil că trebuie să vă spun că scriu această recenzie la câteva minute după ce am terminat cartea asta, lucru pe care îl fac numai cu cărțile care mi-au plăcut la nebunie. 

   Knockemout mi-a adus aminte de barurile clasice de orășel mic din seria Te aștept de Jennifer L. Armentrout și din multe alte cărți preferate pe care le-am adorat. 

   Naomi a fost aceasta protagonistă matură, calculată, puternică și minunată de care m-am atașat imediat. Waylay m-a înduiosat de nenumărate ori împreună cu Waylon și cu toate prietenele pe care Naomi a reușit să și le facă. 

   Nash, Stef, Amanda și Lou mi-au intrat în suflet din prima clipă, iar Knox a fost pur și simplu perfect. Nu mă așteptam ca o poveste despre un bărbat de patruzeci și ceva de ani să mă prindă așa și să mă facă să îl văd atât de uimitor și de frumos. 

   Ironia lui Lucy Score și glumele bune au rulat una după alta și pot spune că le-am făcut multe poze pentru a le păstra în folderul meu cu citate. Simt că m-am atașat de această carte cum nu am mai făcut-o de multă vreme, iar faptul că este prima carte pictată de mine face ca tocmai acest titlu să însemne mai mult și să fie o poveste emoționantă care va rămâne mult în sufletul meu. (las mai jos poze să vederii cum am pictat cartea) 

   Cele aproape 640 de pagini au zburat ca și când aș fi locuit în Knockemout și aș fi trăit o nouă zi alături de Knox, Naomi și oamenii minunați din viața lor. Însă finalul şi epilogul sunt cele despre care nu aș vrea să uit să menționez, având în vedere că mi s-au părut perfecte. Erau fix ce lipsea unei astfel de povesti. 

   Se pare că Lucruri peste care nu putem trece chiar este o poveste peste care nu voi putea trece așa ușor. A fost totul mult prea minunat pentru a fi uitat atât de repede. Și poate că recenzia mea este mult prea subiectivă și mult prea personală, însă chiar trebuie să citiți povestea lui Naomi și a lului Knox. Vă veți îndrăgosti iremediabil de ei și de Waylay. Vă promit! 

   Vă mulțumesc că mi-ați citit recenzia, dragilor! Vă doresc lecturi magice și o toamnă superbă! 


Cu dragoste, 

Ruxandra de la Angels From Books

Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Găsiți seria scrisă de Marc Levy la Editura Trei.
  O puteți achiziționa de pe site-ul editurii sau de pe CartepediaLibrex și Libris

Lectură plăcută, dragilor! 😚

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii