Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Salvează-mă de Guillaume Musso

   Titlu: Salvează-mă 

   Autor: Guillaume Musso

   Editura: Rao

   Nr. Pagini: 280

   Traducere: Aurelia Ulici

   Punctaj: 4.5⭐/5⭐


,,-Nu l-am văzut niciodată, spuse el cu o voce în care străbătea un strop de mânie.
-Pe cine anume? întrebă Shake aducând cafelele.
-Pe ticălosul tău de Dumnezeu. Nu l-am văzut niciodată. Nici în cartier când eram puști, nici în spital, nici în vreuna dintre ţările în război pe care le-am vizitat...
-Există totuși, răspunse preotul deschizând fereastra. Trebuie să înveţi să privești mai bine, amice.”

,,-Nu poţi să tragi pe sfoară Moartea.
-S-ar părea că da.”

   Nimeni nu ar fi crezut că Sam și Juliette vor rămâne împreună. Nici măcar ei doi. Atunci când cei doi se cunosc prima dată, totul se transformă într-o aventură, apoi într-un întreg weekend de iubire. Ea va trebui să plece înapoi la Paris, iar el să rămână la New York, în cele din urmă. Însă momentan, cei doi au prezentul.

   Însă nimic nu spune că nu pot exista secrete între doi nescunoscuți. Astfel, Julliete îl minte pe tânărul doctor că este avocată, iar acesta o minte pe tânăra franțuzoaică cu faptul că este căsătorit. Două minciuni, ar părea că sunt chit. Cât de rău poate fi să omită adevărul?

   Însă aceștia habar nu aveau când au rostit aceste minciuni ce destin le-a fost scris. Iar atunci când Juliette se urcă într-un avion care urmează să se prăbușească, putem anticipa, de asemenea, prăbușirea lui Sam Galloway...


   Vestea că avionul s-a prăbușit cu femeia care i-a furat inima în doar câteva zile este devastatoare. Oricât și-ar fi dorit să o poată salva, gândul că Juliette nu mai este e insuportabil.

   Numai că destinul și chiar o forță mai puternică decât ei și decât întreaga lume au o cu totul altă misiune pentru Sam și Juliette.

   Și oare va putea Sam să își salveze inima înainte să mai piardă încă o femeie pe care o iubește în moduri atât de tragice? Oare este blestemat să retrăiască trecutul?

   Am vânat această carte împreună cu Și după...de ani de zile. Erau singurele cărți scrise de Musso și traduse la noi pe care nu le aveam. Iată că, după ani de zile, am găsit într-un anticariat aceste cărți în sfârșit și am terminat acum câteva ore Salvează-mă.

   La fel de minunată ca toate cărțile citite de la Musso până acum. Cazuri încurcate, NYPD, Parisul, francezi, iubiri complicate, detalii paranormale și magice, tot ce îl definește pe Musso. Am regăsit toate aspectele stilului său pe care le iubesc atât de mult! Povestea dintre Sam și Juliette mi-a amintit foarte tare de un film foarte bun, Gardienii destinului.

   Citeam la metrou din această carte cu piele de găină și, după atâtea cărți scrise de Musso, încă am rămas uimită și încă las plot twisturile să mă lovească din plin. Iar plot twistul cu Grace Costello a făcut toată cartea!

   Am fost impresionată, emoționată, înduioșată și mi-au plăcut la nebunie toate trimiterile către divinitate, destin și emisari ai Lui. Mi-a plăcut atât, dar atât de mult, cu toate că a început destul de lent, motiv pentru care am scăzut câteva sutimi din punctaj, dat fiind faptul că o citeam destul de greu la început, ceva ciudat pentru o carte de la Musso. Mereu mă prind din prima toate cărțile lui.

   Acum trebuie să văd cum va fi și Și după...

   Sper să oferiți o șansă acestui autor genial și sper ca până data viitoare să aveți parte de lecturi minunate și magice, dragilor! Mulțumesc că mi-ați citit recenzia!

Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

 Cartea lui Musso este publicată la Editura Rao.
   O puteți achiziționa de pe site-ul editurii, de pe  CartepediaLibrex și Libris
Lectură plăcută, dragilor! 😊

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii