Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Fericiți până la adânci bătrâneți de Kiera Cass

   Titlu: Fericiți până la adânci bătrâneți

   Autor: Kiera Cass

   Editura: Corint, colecția LedaEdge

   Traducere: Andra Elena Agafiței 

   Punctaj: 4.5⭐/5⭐

   Seria Alegerea:

   0.4) Regina-face parte din volumul ,,Fericiți până la adânci bătrâneți”

   0.5) Prințul-face parte din volumul ,,Fericiți până la adânci bătrâneți”

   1) Alegerea (recenzie)

   2) Elita (recenzie)

   2.5) Gardianul-face parte din volumul ,,Fericiți până la adânci bătrâneți”

   2.6) Favorita-face parte din volumul ,,Fericiți până la adânci bătrâneți”

   3) Aleasa (recenzie)

   3.1) Epilogul-face parte din volumul ,,Fericiți până la adânci bătrâneți”

   4) Moștenitoarea (recenzie)

   5) Coroana 


,,Povestea Americăi nu este singura care a avut un final fericit."


   Deși povestea Americăi și a lui Maxon a luat sfârșit, încă există alte povești care își așteaptă finalul fericit, personaje care încă așteaptă ca amintirile lor să fie spuse, să fie aduse în prim plan.

   Fericiți până la adânci bătrâneți este cartea care ascunde nuvelele acestei serii minunate. Totul ne este povestit rând pe rând, începând încă de când Amberley partipa la propria Alegere și până în prezent, când pare că totul s-a transformat. 

   Amberley primește propriul ei capitol, la fel și Marlee, chiar și Aspen și Maxon. Avem șansa de a-i cunoaște mult mai bine decât am făcut-o până acum și le putem citi gândurile și putem pătrunde în sufletele lor pentru prima oară. 

   Aflăm despre vremea când regina nici nu visa la rolul de prințesă, când Maxon nici nu își cunsocuse iubirea vieții, când Aspen credea că va iubi mereu aceeași femeie și când Marlee lupta pentru bărbatul greșit. 

   Cu toții au făcut parte din povestea Americăi, însă fiecare a trăit propria poveste înainte chiar că ea să devină Regina din Illéa. În acest volum aflăm cum au trăit cu toții fericiți, descoperind iubirea, chiar și aceia care ar fi părut că nu merită șansa la așa ceva... 

   Și ce poate fi mai frumos decât un deznodământ care să arate că fiecare personaj și-a găsit împlinirea? Fericiți până la adânci bătrâneți... 

   Abia așteptam să citesc și ultimul volum cu nuvelele acestei serii minunate, așa că nu am ezitat să îl cumpăr când am mers în Brașov, în librăria mea preferată, librăria George Coșbuc. (Este exact în ce Centrul vechi).

   Am cumpărat-o și chiar când eram la Brașov am început să o citesc și am promis că o voi termina când ajung acasă. Iar acum sunt atât de fericită că am terminat o serie pe care o aveam pe wishlist de mai bine de nouă ani. 

   Deși seria mi-a plăcut mult și a avut un final frumos, cred că aveam cu toții nevoie de aceste nuvele ca să putem citi cele mai interesante scene și finalul poveștii fiecărui personaj drag de care ne-am atașat. 

   Mi-a plăcut să citesc despre Aspen și Maxon, neștiind cât de nesigur era cel din urmă și neștiind că aparențele cu care defila erau cu totul altele față de sentimentele și emoțiile lui. Am plâns încă o dată la scena cu Marlee și Carter și am citit cu drag despre Celeste, un personaj atât de controversat. 

   Mi-a plăcut faptul că scriitoarea a ales să ne pună la curent și cu restul fetelor, pe scurt, nu a ratat nici măcar un detaliu al acestei povești minunate! 

   Fericiți până la adânci bătrâneți completează seria și încheie poveștile de dragoste a celor care ne-au fost alături timp de cinci volume întregi. Aveam nevoie de acest volum și mă bucur din suflet că l-am cumpărat, mai ales că acum va rămâne în biblioteca mea ca și amintire din Brașov! 

   Recomand seria din suflet, chiar dacă ultimele două volume despre moștenitoarea lor nu au fost preferatele mele. Povestea Americăi și a lui Maxon m-a atras pe tărâmurile Illéei și nu pot să nu recomand mai departe cititorilor să citească despre iubirea lor. 

   Sper doar ca Illéa să vă vrăjească și pe voi, dragilor! Ne reCitim curând și mulțumesc că ați citit până aici recenzia mea!

Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Găsiți seria la Editura Corint în colecția Leda Edge.
O puteți achiziționa  de pe site-ul editurii, de pe CartepediaLibrex sau Libris.
Lectură plăcută, dragilor! 😊

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii