Recenzie-November 9 by Colleen Hoover

Titlu: November 9

Autor: Colleen Hoover

Editura: Simon & Schuster

Nr. Pagini: 310

”You'll never be able to find yourself if you're lost in someone else...”

În urmă cu doi ani, atunci când avea doar șaisprezece ani, Fallon O'Neil a fost victima unui incendiu care a izbucnit la casa tatălui ei. Avea visuri, iar viitorul ei ca actriță părea luminos. Acum, Fallon a rămas o tânără complexată, acoperindu-și cicatricile care se află pe toată partea stângă a corpului ei, privindu-și visul cum se stinge sub ochii ei.

Astăzi se împlinesc doi ani de la incendiu, iar Fallon a decis să ia masa cu tatăl ei. Celebrul actor Donovan O'Neil este tatăl ei, dar pe lângă asta, este și omul plin de remușcări pe care Fallon nu îl scutește, amintindu-i de fiecare dată că este vinovat. Toate astea pentru că tatăl ei a uitat în seara incendiului că Fallon se afla în casă.

În timpul mesei, Fallon și tatăl ei au o discuție aprinsă din cauza deciziei lui Fallon de a se muta de la Los Angeles la New York. La auzul acești vești, Donovan îi spune fiicei sale că nu va mai putea vreodată să fie actriță, iar faptul că vrea să se mute pentru a-și încerca norocul, este o prostie. Din cauza cicatricilor, ea nu va mai fi niciodată aleasă pentru rolurile pe care și le dorește.

Acesta este momentul în care Benton James Kessler intră în scenă, nemaiputând să asculte discuția lor. Când acesta se mută la masa lor, pretinzând că este iubitul lui Fallon care a întârziat din cauza traficului, totul ia o întorsătură diferită.

După o discuție aprinsă cu tatăl ei, Fallon și Ben decid să își petreacă toată ziua împreună ca și fake lovers, având în vedere că mai erau puține ore până la zborul ei către New York. În fond, cine era acest străin care a sărit să o ajute? Însă Ben se dovedește a fi o surpriză. Iar acesta își va folosi ultimele ore rămase cu Fallon pentru a o convinge cât de frumoasă e, cu tot cu cicatricile ei, coborându-i scuturile.

Nouă noiembrie a fost mereu aniversarea celei mai urâte zi din viața ei, însă Ben a schimbat asta. Și cum ar putea ea să plece la New York și să nu îl mai vadă niciodată pe acest bărbat? Mama ei i-a spus că vârsta de 23 de ani este cea mai potrivită pentru a te îndrăgosti, pentru că până atunci toți oamenii își pun viața la punct și se pot dedica iubirii.

Așa că Fallon și Ben își fac o promisiune de a se întâlni timp de cinci ani în același loc, pe aceeași dată, pe 9 noiembrie, până la vârsta de 23 de ani. Dar oare  vor putea aceștia să își țină promisiunea? Pentru că la doar 18 ani, habar nu aveau unde îi va duce viața... Oare de câte zile de 9 noiembrie este nevoie pentru ca secretele să iasă la iveală?

Iată că a venit și ziua în care să scriu despre November 9, deci mi-a luat ceva! Știți deja că această autoare minunată este preferata mea în materie de romance-uri șocante care îți frâng inima. Am citit destule cărți de la Colleen Hoover ca să înțeleg că poveștile ei au darul de a-ți fura inima și de a ți-o tăvăli prin lacrimi și scene șocante.

Cu toate acestea, se pare că am anticipat multe în November 9, dar chiar și așa, m-am îndrăgostit de poveste, de ideea întâlnirilor lor an de an, pe aceeași dată și, desigur, de toate secretele din spatele acestei iubiri.

Mi-a plăcut enorm de Fallon, mai ales pentru că mi-a amintit de Calla din Rămâi cu mine a lui Jennifer L. Armentrout! Poveștile ambelor personaje sunt emoționante și m-au făcut să mă gândesc la oamenii care au trecut cu adevărat prin experiențe de genul, iar asta mi-a înduioșat inima.

Am citit cartea în câteva ore și acum mă simt iar dependentă de Colleen și îmi doresc mai multe cărți de ale ei, pentru că acum cred că este timpul să iau cărțile pe care noi nu le avem traduse de la ea. Deși mă așteptam să îmi frângă inima, November 9 este mai mult o poveste siropoasă, dulce și romantică, care deși este tristă, nu transmite suferința aia copleșitoare, așa cum a făcut-o Hopeless sau Totul se termină cu noi.

Mi-aș fi dorit să nu anticipez adevărul încă de la început, însă, cred că am citit atâtea cărți, mai ales de la Colleen, încât deja știu felul de scriere al acesteia și știu la ce să mă aștept. Cu toate acestea, November 9 mi-a furat inima și a ascuns-o între paginile acestei povești.

November 9 mi-a arătat că există speranță și pentru cele mai damnate suflete și că există iertare chiar și acolo unde nu este loc de așa ceva. Ca fiecare poveste de-a lui Colleen, și aceasta este o lecție prețioasă de viață care ne arată într-o poveste fictivă realitatea multor oameni.

Eu sper să îi dați o șansă acestei cărți, sper că v-am făcut curioși și nu uitați să oferiți o șansă tuturor cărților care vă pică în mână. Până data viitoare, vă doresc lecturi magice, dragilor!

Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Găsiți romanele minunatei Colleen Hoover traduse în română la editura Epica Publishing House