Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Ea & el de Marc Levy

   Titlu: Ea & el


   Autor: Marc Levy


   Editura: Grupul editorial Trei


   Nr. Pagini: 313


   Traducere: Aliza Peltier


   Punctaj: 5/5

 

,,Marc Levy revine la vechile lui teme cu această comedie irezistibilă și imprevizibilă despre dragoste și prietenie."

 

   Mia este o actriță britanică celebră care visează la o nouă viață. După ce ea și soțul ei au jucat într-un filmul ce urmează să fie lansat, aceasta a aflat că David o înșală, iar acum vrea să ia totul de la capăt.

 

   Acum, ea se ascunde in Montmartre la cea mai bună prietenă a ei, până își va da seama încotro o va lua destinul ei. Până atunci, ea lucrează ca și chelneriță în restaurantul prietenei ei și speră ca lumea să nu o recunoască.

 

   Paul este un scriitor american de succes care își petrece toate nopțile muncind. Îndrăgostit de traducătoarea sa din Coreea, Paul nu știe ce îi pun la cale cei mai buni prieteni ai săi. Așa ajung Paul și Mia la o întâlnire aranjată. S-au cunoscut prin intermediul unui site de întâlniri amoroase, acolo unde prietenii lui Paul i-au făcut cont, iar acum trebuie să ia o decizie.



   Inimile lor aparțin altor oameni, însă niciodată nu e prea târziu să îți faci un prieten. Așa că Mia și Paul devin prieteni foarte buni. Numai că nu își dezvăluie secretele, iar Paul rămâne scriitorul celebru, în timp ce Mia este o simplă chelneriță, departe de marile ecrane pe care joacă de atâția ani.

 

   Cu fiecare întâlnire, între ei se petrece ceva bizar, iar atracția este tot mai puternică. Asta până când minciunile ies la iveală și totul este gata să se sfârșească.

 

   Când credeau că nimic nu poate fi mai rău, viețile lor se schimbă și inimile lor fac un salt către o noua destinație. Ei sunt Mia și Paul, o altă poveste de dragoste despre un el și o ea. Împreună ar putea avea tot ce și-au dorit vreodată. Despărțiți, ei sunt doar ea și el.


 

   Cu ceva timp în urmă am descoperit cărțile lui Marc Levy, și l-am asociat destul de mult cu dragul meu Guillaume Musso. Poate pentru că amândoi sunt francezi, poate pentru că amândoi sunt bărbați sau poate doar pentru că amândoi au un stil aparte de scriere.

 

   Cărțile lui Levy sunt simple și inocente, însă fiecare are un plot twist fascinant, iar ideile lui sunt originale și duc la personaje și povești frumoase.

 

   Ea & el este o carte simplă, dar dragostea lui Paul și a Miei și prietenia lor au făcut ca toată povestea să fie specială. Deși nu prea mă împac eu pronumele de politețe, în același timp, îmi place respectul dintre cei doi, la fel ca în toate cărțile sale, de altfel, și aerul parizian al cărții.


   Întotdeauna mi-am dorit să merg în Franța și cred că de aceea m-au atras la început atât de mult cărțile sale. Ca și în poveștile lui Musso, nici Levy nu uită să aducă Franța în poveștile sale. Mi-au plăcut personajele, acțiunea, iar în câteva ore deja terminasem toată cartea.


   Deși Toate acele lucruri pe care nu ni le-am spus rămâne preferata mea, Ea & el este o poveste emoționantă și amuzantă despre o iubire care se naște dintr-o simplă prietenie. Pentru o seară târzie, după o zi lungă. aceasta este cartea perfectă!


   Sper că v-am făcut curioși și chiar sper să îi dați o șansă acestui autor, iar până data viitoare, până la următoarea recenzie, vă doresc lecturi magice, dragii mei!



Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Găsiți toate cărțile scrise de Marc Levy la Editura Trei.
  Le puteți achiziționa de pe site-ul editurii sau de pe CartepediaLibrex și Libris

Lectură plăcută, dragilor! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii