Advertisement

Responsive Advertisement

Topul favoritelor din 2021

 Topul favoritelor din 2021


   La mulți ani, dragii mei șoricei de bibliotecă! Vă doresc un an minunat în care să fiți mai buni și mai fericiți! Sper ca toate visurile voastre să devină realitate!


   Anul acesta blogul meu a făcut patru ani și în tot acest timp, am citit, am citit și am citit! Numai că 2021 a fost anul în care am citit cele mai multe cărți, dintre toți anii din "cariera" mea de cititor!


   Am sfârșit anul cu 112 cărți citite și mă bucur că am descoperit atâtea povești frumoase pe care aș vrea să le împărtășesc cu voi și cum să fac asta în alt mod, decât printr-un articol cu Topul favoritelor din 2021?


   Așa că aveți aici favoritele anului care a trecut și vă las toate pozele pe care le-am făcut acestor cărți minunate!

A thousand boy kisses by Tillie Cole


Săruturi și Croissants de Anne-Sophie Jouhanneau


Muza Coșmarurilor de Laini Taylor


   Cartea albă pierdută de Cassandra Clare


Vanessa mea cea întunecată de Kate Elizabeth Russell


   Punk 57 by Penelope Douglas


Birthday Girl by Penelope Douglas


Seria Born in Blood by Cora Reilly


Cărțile lui Guillaume Musso:
-Fata de hârtie
-Fata din Brooklyn
-Vei fi acolo?
-Central Park
-Un apartament la Paris
-Viața secretă a scriitorilor


Seria Fantastic Beasts by J. K. Rowling


Seria Regatul Spinilor și al trandafirilor de Sarah J. Maas


Midnight Blue de L. J. Shen


Profeția de Jennifer L. Armentrout


Umbre de Jennifer L. Armentrout


Paradis de împrumut de Christina Lauren


Frumosul seducător de Christina Lauren


Alchimistul de Paulo Coelho


Bohemian Rhapsody de Lesley-Ann Jones


Suflete în furtună de Mia Sheridan


O nouă șansă și Simte din nou de Mona Kasten


Urzeala zorilor de Elizabeth Lim


Sânge și miere de Shelby Mahurin


Ai încredere în viață de Louise Hay


Seria Insula Delincvenților de Lexi B. Newman


Efectul lui Lucifer de Karina L. Alexandra


Șapte zile pentru o eternitate de Marc Levy


Cimitirul animalelor de Stephen King


Seria Dash și Lily de Rachel Cohn & David Levithan

   Dragilor, acestea au fost favoritele mele din 2021! Mi-a fost destul de greu să aleg, mai ales că ar fi trebuit să aleg mai puține, dar din 112 cărți, ar fi fost aproape imposibil!

   Pentru Reading Challange-ul de anul acesta am pus ca și goal 80 de cărți și sper că întâlnesc alte povești minunate pe care să le ador cel puțin la fel de mult ca pe acestea!

   Vă doresc lecturi magice și sper ca acesta să fie cel mai frumos an de până acum pentru fiecare dintre voi!


Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

Mia 💕 a spus…
Ce de lecturi bune 💚
Angels from books a spus…
Să sperăm că și în 2022 vor fi cărți cel puțin la fel de bune 💚