Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Paradis de împrumut de Christina Lauren

   Titlu: Paradis de împrumut


   Autor: Christina Lauren


   Editura: Trei, colecția Eroscop


   Nr. Pagini: 377


   Traducere: Loredana Voicilă


   Punctaj: 5/5


   ,,Olive a fost toată viața ei o ghinionistă: în carieră și în dragoste...până acum.”


   Olive Torres este cea mai ghinionistă persoană pe care o veți cunoaște vreodată, ironic, față de sora ei geamănă, Ami. Ami a avut noroc toată viața ei, inclusiv propria nuntă îi este organizată gratis după ce a câștigat un concurs pe internet. Deși sunt gemene, sunt ca o fotografie și ca negativul acesteia, inconfundabile, atât de diferite!


   Însă după ce nunta lui Ami cu Dane se transformă într-un dezastru, se pare că rolurile lor sunt inversate, iar ghinionul surorii ei gemene, devine norocul lui Olive. După ce toți invitații se îmbolnăvesc, Ami și Dane se văd nevoiți să le dea vacanța în luna de miere (primită tot gratis) lui Olive și lui Ethan, fratele lui Dane, singurii care nu s-au îmbolnăvit.



   Problema este că Olive și Ethan se urăsc de moarte încă din ziua în care s-au cunoscut și nici măcar o vacanță nu ar putea schimba asta. Dar dacă o vacanță de vis undeva în Hawaii, în toiul iernii din ianuarie, înseamnă că trebuie să îl suporte pe Ethan, fie!


   Este simplu ca Olive să se dea drept geamăna ei, însă lucrurile se complică atunci când cei doi trebuie să se prefacă în adevăratul sens al cuvântului că sunt căsătoriți și îndrăgostiți și mai mult, că se află în luna de miere!


   ,,Simt izbucnind un mic foc de artificii - jur că doar unul mic - în piept, pentru că e pur și simplu atât, atât de frumos. Și făptul că-l văd vulnerabil, chiar dacă numai pentru câteva clipe, mă face să-mi imaginez tot felul de scenarii.

-Pot să mă prefac că te plac.

 Fac o pauză, apoi adaug, din instinct de autoconservare.

 -Cred.

 Atitudinea lui devine mai blândă, mai relaxată. Îmi strânge mâinile în mâinile lui, cald, protector. Instinctul meu este să mă trag la o parte, însă el mă ține delicat, dar strâns și spune:

-Bun. Pentru că pe barcă va trebui să fim mult mai convingători.”



   Deși au plecat cu gândul că vor sta separat și vor împărți apartamentul de lux în care s-au cazat, lucrurile se complică. Cei mai neașteptați oamenii apar fix la complexul unde sunt aceștia cazați, însă rolul lor nu mai pare atât de greu de jucat. Chimia dintre ei este uriașă, chiar dacă în ultimii trei ani au fost dușmani de moarte.


   Totul se complică și mai mult când cei doi încep să vorbească și conștientizează prejudecățile pe care le-au avut încă de când s-au cunoscut. Mai rău, cei doi se îndrăgostesc cu adevărat și află că puteau fi împreună cu mult timp în urmă.


 ,,Îmi zâmbește și simt cum inima îmi sare din piept, pentru că-mi dau seama că m-am înșelat: sunt fericită pentru prima oară după luni, poate chiar ani întregi. Și alături de Ethan, dintre toți oamenii din lume.”



   Ce anume a stat in calea lor? Sau mai bine spus, cine? Adevărul ar putea să îi distrugă și pe ei și pe sora geamănă a lui Olive, pentru că o minciună poate fi ascunsă, dar un șir întreg de minciuni? Cum se va termina călătoria lor și cum le vor spune celor de acasă adevărul? Paradisul lor este pe cale să se prăbușească...


   Și oare vor mai fi capabili să îl clădească vreodată înapoi?



   Christina Lauren este o autoare cu ale cărei povești am făcut cunoștință cu mulți ani în urmă, atunci când am citit seria Ticălosul Seducător. Pe vremea aia, seducătorii deveniseră o serie de suflet și pot spune că încă simt la fel, iar faptul că tocmai s-a tradus ultimul volum al seriei îmi face un dor uriaș de ei!

   Deci înțelegeți că adoram cum scrie Christina și speram din tot sufletul ca Paradis de împrumut să fie bună! Inițial îmi plănuisem să o citesc în engleză, dar atunci când am aflat că este tradusă, m-am gândit că așa aș putea să o și am în bibliotecă mai repede!


   Povestea lui Olive și a lui Ethan a fost atât de delicioasă încât am pățit ceva ce nu s-a mai întâmplat de foarte mult timp: am râs în hohote citind scenele pline de umor dintre cei doi, replicile ironice aruncate ca niște săgeți la fiecare pseudo ceartă și am adorat charisma ambelor personaje atât, atât de mult!


   Mi-a plăcut la nebunie că drama a lipsit, oarecum, dar a fost înlocuită de umor și cred că această carte este exact povestea de care aveam nevoie în mood-ul meu de romance-uri. Mi-a plăcut atât de mult povestea celor două gemene, una norocoasă și una ghinionistă și mi-a plăcut de Ami atât de mult, însă cea mai adorabilă a fost familia Torres și sprijinul lor continuu. Așa arată familia perfectă!


   Nici nu cred că mai am altceva de spus, decât că finalul a fost perfect pentru povestea lor și că vă recomand această poveste din tot sufletul! Nu știu de ce este încadrată în colecția Eroscop, pentru că nu aș numi-o deloc o carte erotică. La capitolul ăsta au cam lipsit scenele, însă cred că multora dintre voi v-ar plăcea Paradis de împrumut pentru că este ca un număr foarte reușit de stand-up comedy!


   Sper că v-am făcut curioși, sper că îi veți da cândva o șansă, iar până data viitoare, vă doresc lecturi magice și minunate, dragii mei cititori!

Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Găsiți cărțile scrise de Christina Lauren la Editura Trei.
  Le puteți achiziționa de pe site-ul editurii sau de pe CartepediaLibrex și Libris

Lectură plăcută, dragilor! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii