Advertisement

Responsive Advertisement

Giveaway-1K urmăritori bookstgram!

“There is more treasure in books than in all the pirate’s loot on Treasure Island.”– Walt Disney

   Dragilor, vă mulțumesc tuturor pentru susținere, pentru fiecare vizualizare și pentru fiecare implicare pe care ați avut-o în viața mea de cititor, bookstagrammer și blogger în acești trei ani de când am creat angelsfrombooks aici și în cele unsprezece luni de când i-am făcut cunoștință și cu instagram-ul!


   Știu că am evoluat cu fiecare recenzie scrisă, cu fiecare nou articol și cu fiecare părere și discuție pe care am avut-o cu voi iar pentru asta vreau să vă mulțumesc din suflet!


   Pentru voi este acest giveaway și este primul dintre multe altele care vor urma, atât pe bookstagram cât și aici pe blog! Puteți participa aici -> angelsfrombooks.


   Slam este una dintre cărțile mele preferate și este publicată la editura Epica Publishing House.

Concursul se încheie pe 1 noiembrie când o să aleg câștigătorul random!
Baftă, dragilor! :)





Trimiteți un comentariu

0 Comentarii