Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Ticălos la patru ace de Vi Keeland & Penelope Ward


   Titlu: Ticălos la Patru ace

   Autor: Vi Keeland & Penelope Ward

   Editura: Trei, colecția Eroscop

   Nr. Pagini: 355

   Traducere: Daniela Purgaru

   Punctaj: 4/5

   Soraya Venedetta se afla în tren într-o dimineață obișnuită ca oricare alta atunci când l-a cunoscut pe Graham J. Morgan. Pe culoarul opus, tipul arătos, îmbrăcat la patru ace, urla în telefon ca un ticălos. Un ticălos la patru ace.

   ,,Cine își închipuia ticălosul ăsta la patru ace că este...Dumnezeu? De fapt, chiar arăta ca un zeu. Asta e faza.”

   Ridicându-se la stația unde trebuia să coboare, ticălosulului i-a scăpat telefonul lăsându-l în tren. Soraya l-a luat iar după un timp, după ce a intrat la contacte, apeluri, mesaje, galerie, etcetera, ea s-a hotărât să îi înapoieze telefonul ticălosului.

   După ce Soraya a străbătut întregul oraș pentru a ajunge la compania lui, acesta a refuzat să o vadă, motiv pentru care ea i-a lăsat niște poze de pe numărul ei...

   ,, Nu m-am așteptat să-mi scrie. Nu m-am așteptat ca schimburile noastre de mesaje să fie atât de...incendiare. Nu m-am așteptat să mă îndrăgostesc de el-înainte să ne fi întâlnit”

   Însă asul din mâneca Sorayei Venedetta era că ea știa cum arată ticălosul de Morgan, în timp ce el habar n-avea cum arată fața femeii care i-a lăsat poze cu sânii și picioarele ei. Dar într-o zi, în tren, Graham o recunoaște pe Soraya după tatuajul pe care îl avea pe picior și care ieșise și în poza trimisă de aceasta. De aici începe aventura celor doi.

   Soraya era o femeie atipică, cu cercel în limbă, o femeie care își schimba culoarea părului în funcție de stările pe care le avea. În niciun caz Graham nu ar fi putut să îi intre pe sub piele. Dar Soraya nu putea nega faptul că deja o făcuse...


   După numeroase întâlniri și evenimente la care Soraya și Graham s-au afișat împreună, cei doi sunt pe cale să ia o decizie. Dar condiția Sorayei este mai complicată decât am fi crezut: o să iasă cu Graham dar nu o să se culce cu el. 

   ,,Accept chestia asta fără sex, însă ascultă la mine: când va veni vremea, nu eu voi fi cel care va implora pentru el.”

   Iar Graham habar n-avea câtă dreptate avea cu aceste cuvinte. În curând, atracția dintre ei devine mistuitoare iar cu mesajele pe care Graham le trimitea câtre rubrica Idei unde lucra Soraya, el își face ușor, ușor, loc în inima ei.

   În curând, Soraya este convinsă că Graham face deja parte din viața și din inima ei iar el este convins că nu a mai iubit nicio femeie cum o iubește pe Soraya. Însă incertitudinile își fac loc în sufletul Sorayei atunci când vede tatuajul pe care îl avea el: Genevieve. Cine era Genevieve și cât de mult ținuse Graham la ea dacă și-a tatuat numele ei pe corp?


   Atunci când Soraya are o discuție cu Lil, bunica lui Graham, ea realizează faptul că începe să îl iubească și că trebuie să scape de traumele trecutului ei, un trecut în care tatăl ei a rănit-o atât de mult încât a făcut-o să își piardă încrederea în toți bărbații. Însă ea nu este singura care a suferit. Și Graham a suferit trădări și durere după moartea mamei sale, însă e vizibil de la o poștă că este un familist convins.

   ,,Trebuie să învăț să nu-mi mai fac griji pentru ziua de mâine și să mă bucur de ziua de azi, am șoptit”

   Când lucrurile păreau să înainteze tot mai mult, când Soraya petrecea fiecare noapte în brațele lui Graham iar inimile lor păreau că bat ca un întreg, realitatea le-a zdrobit și ultima fărâmă de fericire.

   Atunci când  moare Liam, soțul lui Genevieve, fosta logodnică a lui Graham, lumea lor se prăbușește. În seara în care Graham și Soraya merg la priveghi, adevărul, trecutul și trădarea ies la iveală și îi distrug inima lui Graham. Timp de patru ani a trăit într-o minciună iar acum nu mai există cale de întoarcere. Nimic nu mai avea să fie la fel. 

   Cum mai putea Soraya să rămână lângă bărbatul pe care îl iubea când ea nu mai putea să fie singura femeie din viața lui? Cu o singură decizie, Soraya îl distruge pe singurul bărbat care a iubit-o vreodată. Va putea oare să mai îndrepte greșeala de neiertat pe care a făcut-o? Și vor putea ei să treacă peste toate greutățile care i-au îngenunchiat?

   Ticălos la patru ace mi-a plăcut mult mai mult decât Mister Moneybags. Graham mi-a intrat pe sub piele încă de la primele pagini, de la primele sale țipete din tren! Mi-a intrat pe sub piele personajul arogant, bogat, frumos dar în același timp un ticălos, un ticălos la patru ace!

   Povestea lui Graham și a Sorayei a fost, de asemenea, ușor grăbită la început, la fel ca cea din Mister Moneybags dar mi-au plăcut mult mai mult scenele și felul în care a evoluat relația lor. Deja mi-am dat seama că Vi și Penelope adaugă o uriașă întorsătură de situație în fiecare volum, cu toate că nu este pus accent așa profund pe ea.

   L-am adorat pe Graham cu atitudinea lui de ticălos de primă clasă și aroganța sa și mi-a plăcut caracterul nebunesc al Sorayei cât și vârfurile ei albastre! Povestea lor începută într-un tren este asbolut delicioasă iar genul acesta de cărți dau dependență, fiind foarte ușor de citit!

   Dacă i-ați îndrăgit și pe Soraya și Graham, atunci îi veți adora pe Emerie și Drew din Egomaniac, pentru că, așa cum am spus, cărțile astea dau dependență, indiferent că au patru sau cinci steluțe! Până voi veni cu recenzia Egomaniacului...lectură plăcută, dragilor! 


Puteți găsi acest volum cât și restul celor scrise de aceleași autoare la Editura Trei în colecția Eroscop.

Le puteți achiziționa  atât de pe site-ul editurii cât și de pe Libris.ro
Lectură plăcută, dragilor! :)





Trimiteți un comentariu

0 Comentarii