Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Aripi de brumă de Sylvia Day

  















   
   Titlu: Aripi de brumă

   Autor: Sylvia Day

   Editura: Litera, colecția Blue Moon

   Nr. Pagini: 213

   Traducere: Bianca Paulevici

   Punctaj: 4/5

   Plină de emoție și trăire, Aripi de brumă marchează revenirea de succes a senzației globale Sylvia Day, autoarea seriei Crossfire de bestselleruri internaționale cu vânzări de milioane de exemplare.

   Teagan era doctor, apăruse într-o emisiune TV cu mulți ani în urmă și fusese căsătorită cu un bărbat celebru iar acum locuia într-o casă pe care o iubea, avea o viață fericită și o slujbă care îi plăcea, îi avea pe Roxy și Mike, avea prieteni dragi iar totul părea perfect.

   ,, Reușesc să-mi accept trecutul și să pun cărămizile unei noi vieți”

   Însă această bulă imaginară de fericire se sparge atunci când Garrett Frost se mută lângă ea. Întâlnirea lor este un eșec total dar mai târziu, când Garrett apare la ușa ei și o sărută, Teagan știe că acest bărbat îi va distruge barierele din jurul inimii ei înghețate, acoperită de brumă.


   Cu un trecut la fel de dureros ca al ei, Garrett se arată foarte răbdător cu femeia de care s-a îndrăgostit din prima clipă, fiind gata să aștepte oricât înainte ca ea să ajungă cu el în pat, înainte ca ea să își destăinuie trecutul în fața lui, înainte să îi ofere inima.

   Roxy și Mike, vecinii lor căsătoriți, frumoși și minunați se strecoară în viața lor încercând să îi aducă tot mai mult împreună pe cei doi. Dar Roxy știa că Teagan a trăit o viață grea, știa că trecutul nu a fost blând cu ea, însă șocul ei apare atunci când află cu și Garrett a avut un trecut la fel de dureros pentru că și-a pierdut soția iar copilul lui a murit.


   Cu pași mici, Garrett se strecoară în viața ei împreună cu inima lui imensă și cu toată arta care pare că îi curge prin vene. Însă cel mai important este că Teagan este cea care a reușit să îi readucă inspirația, ea se transformă în muza lui.

   Toate barierele pe care Teagan le ridicase în jurul ei sunt distruse curând de bărbatul pe care începe să îl iubească. În cele mai grele momente, când lumea din jur părea sufocantă, când panica și atacurile puneau stăpânire pe ei, erau alături unul de celălalt ca o mică barcă de salvare.


   ,,Viitorul e plin de piedici, așa că am să mă bucur de drumul lin cât mai durează.”

   Dar nu mai avea să dureze mult. Când viața lor părea din nou fericită, trecutul le strivește ultima cărămidă pe care au construit-o iar totul este mult prea dureros. Într-o uriașă întorsătură de situație totul pare să capete sens în sfârșit. Dar pierderea și suferința par infinite.

   Atunci când durerea este prea mare, tot ce le rămâne de făcut este să plângă unul pe umărul celuilalt. Pentru că dragostea lor răzbate printre acordurile dureroase ale destinului lor. Ce îi leagă pe ei cu adevărat? Care este ultima piesă din puzzle-ul lor? Și oare, vor putea ei să își repare sufletele distruse?

   ,,Uneori, speranța zboară chiar și cu aripile acoperite de brumă.”

   Din nou Sylvia Day! Inițial, când am auzit de această carte am vrut neapărat să pun mâna pe ea! După succesul seriei Crossfire, și după cât de mult am adorat acea serie, știam că și Aripi de brumă trebuie să se ridice la nivelul așteptărilor. Totuși, nu știam dacă o singură carte cu atât de puține pagini ar putea fi cu adevărat frumoasă.

   De la bun început, acțiunea, prezentarea decorului și a personajelor a fost cam grăbită iar când a apărut Garrett mi-am dat seama că și relația lor începe să fie ușor repezită. Totuși, surpriza a constat în numele Evei și al lui Gideon care sunt prezentați după șapte ani de la nunta lor iar atunci când am auzit și de Cary, m-am topit!

   Mi-a plăcut felul în care Garrett se comporta cu Teagan, mi-a plăcut cum se completau unul pe celălalt, două persoane rănite, cu un trecut plin de suferință a căror durere reverberează între paginile pline de brumă ale acestei cărți.

   Deși am crezut că relația dintre ei avansează mult prea repede, finalul aduce o întorsătură de situație care schimbă totul. Aripi de brumă este o carte simplă, ușoară și drăguță, însă nu se ridică la nivelul așteptărilor atunci când auzim numele Sylviei Day. 

   Totuși, finalul mi-a plăcut atât de mult încât mi-a schimbat destul de mult părerea despre ea și cred că merită să citiți povestea lui Garrett și a lui Teagan, o poveste despre suferință, despre destin și despre cum poate dragostea să schimbe două persoane care se iubesc, dar nu înainte de a pune mâna pe minunăția de Crossfire! Ce mai așteptați?


   Aripi de brumă este publicată la Editura Litera în colecția Blue Moon

   Puteți achiziționa atât Aripi de brumă cât și Crossfire de pe site-ul Editurii Litera, de pe Libris.ro sau de pe Cartepedia.ro


Lectură plăcută, dragilor!



Trimiteți un comentariu

0 Comentarii