Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Salvează-te de Mona Kasten

   Titlu: Salvează-te

   Autor: Mona Kasten 

   Editura: Bookzone 

   Nr. Pagini: 352

   Traducere: Iulia Dromereschi 

   Punctaj: 4😇/5😇

   Seria Maxton Hall:   

   1) Salvează-mă (recenzie)

   2) Salvează-te 

   3) Salvează-ne (recenzie)


,,Mi-ai frânt inima. Te urăsc pentru asta. Dar te și iubesc, iar asta complică lucrurile."


   Povestea continuă cu noi drame la colegiul Maxton Hall. Ruby, eleva de zece care visează la Oxford și James Beaufort, arogantul moștenitor milionar ajung să aibă o relație, însă lucrurile se complică atunci când lumea opulenței din jurul numelui Beaufort se clatină. Cu fiecare nou pas înainte în relația lor, destinul este gata să îi dea cu doi înapoi... 

   Astfel, secretele lui James și trecutul lui apar în peisaj atunci când o dramă le lovește familia. Nimic nu va mai fi la fel, iar declinul lor abia începe. Cum să iubești un băiat așa ca James? Când în jurul lui și al surorii sale roiesc numai problemele? 

   Iar anturajul din care face parte nu le face viața deloc ușoară. Lydia le va schimba complet viața cu o simplă veste, iar planurile urmează să se împartă între personajele enigmatice care reușesc să ajungă ușor, ușor la sufletele noastre. Cyril, Lydia, Ember, Wren, toți își pun amprenta în viețile lui Ruby și a lui James. Însă poți oare să te pui în calea destinului? 

   Ușor, ușor, Ruby își mai pierde o parte din inima și așa rănită. Nu a iubit pe nimeni cum îl iubește pe James. Dar nimeni nu a mai rănit-o așa vreodată. Ce simplă era viața când Maxton Hall nu era în viața ei. Ce simplu era totul înainte ca James și toată dragostea sa să apară în peisaj și să îi corupă sufletul... 

   Când drumurile lor se despart, James e gata să facă orice pentru a o câștiga înapoi . Dar vine momentul în care trebuie să aleagă între Ruby și familia sa. Și orice decizie ar lua, James știe că va fi cea greșită...așa că riscă totul...

   Ce se mai poate întâmpla acum?

   Eram curioasă cum va evolua relația lui James și a lui Ruby, însă finalul acesta m-a scos din minți și m-a făcut să îmi pun o mulțime de întrebări! Mi-a plăcut că în acest volum James a devenit mult mai dulce, dar familia lui a început să mă scoată din sărite. Și cred că nu sunt singura care îl detestă pe Mortimer Beaufort! 

   Rămân la părerea mea inițială: Again este o serie mult mai bună, însă Maxton Hall a fost o surpriză pentru mine. Mi-a plăcut mai mult decât aș fi crezut și m-a ținut într-un suspans continuu în stilul acestor povești de dragoste adolescentine de liceu. Însă, repet, nu este nicidecum de calibrul seriei Again! 

   Wren a reușit să îmi schimbe opinia despre el, dar Cyril a devenit puțin cam antipatic și încă o dată trebuie să îmi reamintesc că toate personajele sunt la liceu și pot deveni puerile uneori.

   Nu este o serie nemaipomenită, dar în sesiunea mea și în timpul licenței a fost lectura perfectă. A reușit să îmi abată gândul de la orice altceva, deci, presupun că a fost destul de plină de intrigă. 

   Iar după acest final de volum se cere neapărat ultimul volum al seriei ca să putem lămuri tot ce s-a întâmplat! Așa că revin curând și cu ultima recenzie a seriei și vă mulțumesc că mă citiți, dragilor! Până data viitoare, vă doresc lecturi magice și nu uitați că Maxon Hall are porțile deschise pentru voi! 

   Semnat,

   Ruxandra de la Angels From Books


Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

 Seria este publicată și o puteți găsi la editura Bookzone.

De asemenea, o puteți achiziționa de pe site-ul editurii.

Lectură plăcută, dragilor! 😊

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii