Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Baiețelul și șoriceii. Unde a dispărut Luna? de Olga Gudynn

   Titlu: Baiețelul și șoriceii. Unde a dispărut Luna?

   Autor: Olga Gudynn

   Editura: Bookzone

   Nr. Pagini: 48

   Punctaj: 4👼/5👼


,,-CHIȚ! CHIȚ! Este prima oară când primim un nume! spuse Pufoșica.
-CHIȚ! CHIȚ! Și este prima oară când primim tort..., zise Zbârlici.”


   A fost odată ca niciodată un băiețel care și-a făcut doi prieteni. Numai că aceștia erau, de fapt, doi șoricei de care băiatul s-a atașat foarte tare. 

   Astfel, din cutiuța lor cei doi șoricei ajung în casa băiatului, acolo unde bunica lui începe să le tricoteze haine, acolo unde își formează o familie și unde există muuultă brânză. Ve își poate dori un șoricel mai mult? 

   Băiețelul și șoriceii. Unde a dispărut luna este despre empatie, prietenie și dragoste. Este despre un băiețel care a adoptat o familie de șoricei, schimbându-le viața. Zburlici și Pufoșica vor trece prin multe până la finalul povestii, însă oare ce legătură ale luna în ecuația asta? Rămâne de văzut! 


   Am fost uimită să văd că și această carte de copii se află în Biblioteca lui Morar, dar acum e de înțeles. Este o carte cu o lecție de empatie foarte importantă și frumoasă! 

   Întotdeauna mi-au plăcut cărțile de copii și îmi place să cred că am o colecție frumoasă cu titluri pentru copii. Așa că nu pot sa o las așa, fără să o măresc și pe aceasta, așa cum fac cu orice colecție pe care o dețin. Deși este o carte scurtă, a fost tare frumoasă și am citit-o cu atâta drag! 

   Nu spun că o recomand adulților, pentru că nu știu câte persoane sunt care citesc ca mine cărți ilustrate și cărți pentru copii, însă cei mici o să adore cărticica asta. Pe lângă povestea foarte drăgălașă, avem și ilustrațiile drăguțe cu băiețelul și cu cei doi șoricei care mie mi s-au părut foarte reușite și care aduc magie acestei povești. 

   Fără să mai adaug prea multe cuvinte pentru o cărticică atât de mică, eu o recomand din suflet și sper ca toți cei care o citesc să își regăsească acea parte copilăroasă pe care o au în suflet! 

   Mulțumesc că mi-ați citit recenzia, dragilor! Vă doresc lecturi minunate! 

   Semnat, Ruxi de la Angeles From Books

Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

 Cartea sunt publicată și o puteți găsi la editura Bookzone.

De asemenea, o puteți achiziționa de pe site-ul editurii.

Lectură plăcută, dragilor! 😊

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii