Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Urmările lui Carson de Karina L. Alexandra

   Titlu: Urmările lui Carson 

   Autor: Karina L. Alexandra 

   Editura: Royal Ink Books

   Nr. Pagini: 361

   Punctaj: 5⭐/5⭐

   Seria Triplă Provocare:

   1) Efectul lui Lucifer (recenzie) 

   2) Urmările lui Carson 

   ,,Pentru că vioara era tot ceea ce iubisem vreodată. Și tot ce mă rănise mai profund.”


   Julia este victima jocului Triplă Provocare. Carson Rivera este cel care a lansat provocarea care i-a distrus viața. Se presupune că relația lor este tensionată și ar trebui să fie una inexistentă. Victima și torționarul. Însă totul se schimbă atunci când amândoi se întorc în vacanță în Phoenix, acolo unde a început totul.

   Nu numai că drumurile lor se intersectează, dar Julia realizează că scânteia aceea care făcea ca inima ei să bată pentru Carson, nu s-a stins niciodată. Cât de greșit poate fi să îl iubești pe cel care ți-a spulberat visurile și care ți-a adus atâta durere?

   Însă cazul ei a fost doar un accident crunt și nefericit. Cum ar putea ea să treacă peste fără să ierte pe cel a cărui viață pare acum a fi atât de mizerabilă și deplorabilă?


   Lucrurile se schimbă atunci când Julia află că jocul de Triplă Provocare încă se joacă în Phoenix, numai că la un cu totul alt nivel! Iar ea este acum pregătită să îi pună capăt înainte ca și alții să sfârșească la fel ca ea.

    Are determinarea, curajul și o idee nesăbuită care îl aduce pe Carson înapoi în viața ei. Se pare că nu s-au schimbat chiar așa de multe. Dar oare merită să înfrunte ea trecutul pentru o dorință care poate că nu se va îndeplini niciodată?

   Urmările vor fi crunte. Căci, pentru a pune capăt jocului murdar care a distrus-o, trebuie mai întâi să îl joace! Și oare este pregătită pentru provocările bolnave care o vor lovi? 


   Pe vremea când citeam Efectul lui Lucifer, habar nu aveam că toată povestea va fi o serie și habar nu aveam că volumul doi va fi chiar mai bun decât primul! Dar iată că, atâția ani mai târziu, s-au schimbat destul de multe. 

   În primul rând, vreau să îi mulțumesc Karinei pentru cele două volume din seria ei care mi-au furat privirea încă de prima oară când am văzut coperțile! Am recitit Efectul lui Lucifer și abia așteptam să văd ce mă așteaptă în povestea lui Carson. Am fost ca pe ace! 

   Între noi fie vorba, aveam o slăbiciune pentru Carson încă din primul volum, dar să primim povestea lui...se anunța a fi incendiar! Un joc de cuvinte cam ironic, nu-i așa? 🤭

   Am început Urmările lui Carson și am fost complet absorbită în povestea asta, am citit cu inima cât un purice și am rămas cu un nod în stomac la aflarea provocărilor complet nebune din final! 

   Carson a fost baby, mi-a furat inima și m-am îndrăgostit de el și de tot ce înseamnă el. Problematic, distrus, cu obsesii, exact tot ce ar trebui să te facă să fugi. Dar nu e asta minunat?

   Am citit fiecare pagină, iar proba finală m-a lăsat cu piele de găină și cu o mulțime de emoții. Pur și simplu minunat! Știam deja cum obișnuiește Karina să se joace cu sentimentele cititorilor, dar a fost un deliciu să citesc Urmările lui Carson! 

   Iar apoi, să văd aceste două cuvinte, ,,Efectul Halo" nu a făcut decât să îmi crească entuziasmul peste limita barometrului de entuziasm! Chiar dacă vom avea aceste continuări peste foarte multă vreme, sunt aici să aștept! 

   Karina este și a fost mereu una dintre cei mai buni scriitori pe care i-am întâlnit de la noi! Sensibilitatea și firea ei artistică se observă de fiecare dată în personajele cărora le dă viață, iar Julia și cu vioara ei mi-au îmbrățișat inima și sufletul. E greu să nu văd câte o fărâmă din Karina în personaje atât de frumoase! 

   Am numai cuvinte de laudă, de mândrie și numai emoții care mă fac să scriu această recenzie cu piele de găină. Mă bucur încă o dată pentru o poveste minunată de la un om minunat, pe care o recomand cu toată inima!

   Mulțumesc, Karina, ești un om frumos în toate sensurile posibile, iar ce creezi este magic! 

   Iar vouă, vă mulțumesc că mi-ați citit recenzia, dragilor, vă doresc un an minunat, un an cu multe cărți bune!

Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Cărțile Karinei  sunt publicate la Editura Royal Ink Books și le puteți achiziționa de pe site-ul editurii.

Lectură plăcută, dragilor! 😊

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii