Advertisement

Responsive Advertisement

Recenzie-Vraja oaselor în zori de zi de Kathryn Purdie

   Titlu: Vraja oaselor în zori de zi 

   Autor: Kathryn Purdie

   Editura: Corint, colecția Corinteens

   Nr. Pagini: 414

   Traducere: Adina Rațiu

   Punctaj: 2⭐/5⭐

   Seria Bone Grace:

   1) Vraja oaselor sub clar de Lună (recenzie)

   2) Vraja oaselor în zori de zi 


,,Dragostea e o alegere. Nu e scrisă în stele.”


   Dintotdeauna Descântătoarele de Oase au fost cele care ajută la călăuzirea sufletelor care au părăsit această lume. Poate că sună frumos, chiar poetic, însă ca să poți deveni descântătoare trebuie să îți ucizi sufletul pereche. Regulile sunt scrise și totul se petrece la fel încă de când au fost călăuzite primele suflete. Dar cum să îți ucizi sufletul pereche?

   Totul se schimbă atunci când Ailesse, Sabine și Bastien aleg să rescrie regulile lumii lor. Acum când Ailesse este împărțită între doi bărbați, Sabine încearcă cu greu să țină locul, dar lucrurile se complică tot mai mult. 

   Sabine încearcă din răsputeri să își facă familia mândră în locul surorii ei, cea care ar fi trebuit să facă lucrurile grele! Ailesse se luptă sentimentele ei, cu inima ce îi bate în piept și cu vocea mamei sale care pare să o strige din spatele porții dintre lumi. Acum, cele două surori par să treacă prin cea mai mare încercare a vieții lor!


   Bastien visează la o iubire aproape imposibilă și este gata să renunțe la toate idealurile și visurile sale, la scopul lui inițial, totul pentru a câștiga inima celei pe care o iubește. Numai că acum el se confruntă cu amenințarea sufletelor din Lumea de Apoi. Nu numai că toți cei pe care îi iubește sunt în pericol, ci și toți cei pe care i-a iubit vreodată...

   Kathryn Purdie încheie cu măiestrie duologia care îi are ca protagoniști pe cele trei personaje care vor să schimbe întreaga lume. Tot ce trebuie să facă acum Ailesse, Sabine și Bastien este să rămână uniți și să răstoarne toate regulile pe care le-au învățat. Dar vor reuși oare să rupă vraja oaselor și să lupte cu toți cei care amenință să iasă pe poarta dintre lumi?

   Nu cred că vă imaginați cât de mult mi-am dorit să iubesc acest volum...Nu aveam așteptări prea mari, însă am sperat să fie mai bun decât primul volum. Acum că am terminat duologia, pot spune că nu este deloc una strălucită, deși ideea din spatele poveștii este foarte, foarte bună. 

   I-am oferit două steluţe cu indulgenţă. Duologia asta nu a fost pentru mine, ori stilul este într-adevăr unul slab. Am avut impresia că Vraja oaselor în zori de zi este un volum și mai slab decât primul, şi mai plictisitor, și mai greu de citit şi lipsit de acţiune alertă. 

   Personajele mi-au fost dragi, dar povestea lor parcă a fost trasă de păr. Curios este că seria Bone Grace cred că este printre singurele serii de la Corinteens, dacă nu chiar singura care nu mi-a plăcut aşa mult. De obicei editura Corint și mai ales colecția lor ne aduce mereu numai titluri strălucite și care dau o mică dependență specifică șoriceilor de bibliotecă!

  Numai că această serie a fost o excepție nefericită. Cum am spus și mai sus, personajele sunt frumoase, dar dacă ar fi fost puse într-o poveste mult mai alertă, poate că aș fi citit cu drag această serie. 

   Știți că mereu vă spun acest lucru, așa că acum îl voi repeta: gusturile noastre sunt diferite, iar pentru voi experiența cu această serie ar putea fi diferită față de cum a fost a mea. Așa că vă recomand ca de fiecare dată să citiți tot ce vă pică în mâini!

   Vă mulțumesc că mi-ați citit recenzia, vă doresc lecturi magice, dragilor!

Bookstagram-ul meu unde puteți găsi pozele pe care le fac, desene, reacții, unboxing-uri și multe altele: @angelsfrombooks

Găsiți duologia la Editura Corint în colecția Leda Edge.
O puteți achiziționa de pe site-ul editurii, de pe CartepediaLibrex sau Libris.
Lectură plăcută, dragilor! 😊

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii