0.5) Umbre (recenzie)
1) Obsidian
2) Onix
3) Opal
4) Origin
5) Opoziție

Opoziție este volumul cinci al seriei Lux de Jennifer L. Armentrout. Despre această serie pot spune că este minunată, a fost dragoste la prima vedere (primul capitol).

Într-o săptămână am terminat primele 4 volume și am așteptat mult să apară și ultimul iar atunci când a apărut l-am luat imediat. Cred că este una dintre cele mai bune serii pe care le-am citit ,J. Lynn reușește să creeze o poveste uimitoare iar tot ce scrie ea este o adevărată mină de aur.

După invazia luxenilor, Dawson, Daemon și Dee au fost atrași ca un magnet de cei din rasa lor, nemaiputând să gândească limpede. În timp ce aceștia sunt împreună cu luxenii invadatori, Katy își dorește să facă orice îi stă în putere sa îl salveze pe Daemon și pe toți cei pe care îi iubește. Atunci când ajunge în mâinile luxenilor și vede schimbarea lui Daemon, speranța ei devine tot mai mică. Tot ce trebuie sa facă Daemon e să aleagă dacă va rămâne alături de Kat sau dacă va rămâne cu cei din specia lui. Luxenii ucid oameni nevinovați și pun stăpânire pe pământ cu fiecare oraș invadat. Va fi oare iubirea dintre Daemon si Kat la fel de puternică? Vor reuși să scape de sub influența luxenilor? Și oare va mai fi viața lor la fel? Salvarea lumii stă în mâinile lor dar tot ce trebuie să facă este să fie uniți în timp ce totul în jurul lor se prăbușește.

Suspans, adrenalină, emoții puternice, tristețe, fericire... J.Lynn ne face să trecem printr-un carusel de emoții iar eu, cel puțin , am citit ultimul volum pe nerăsuflate. Pe parcursul cărții , relația dintre Daemon si Kat este pusă de multe ori la încercare iar ei reușesc mereu sa iasă la capăt și să rămână mereu împreună. Felul în care se comportă unul cu celălalt, faptul ca s-ar sacrifica oricând face ca iubirea lor sa iradieze din paginile cărții.

Dragostea lor pentru mica familie pe care au format-o este copleșitoare. Daemon, Katy, Dawson, Beth, Dee și Archer sunt o mică familie formată din hibrizi, luxeni, origini dar ar face orice unul pentru celălalt iar loialitatea și dragostea acestora este înduioșătoare.

Seria Lux este una dintre seriile mele preferate, este plină de acțiune, suspans, dragoste, este o serie care merită citită și recitită de zeci de ori și care lasă o amprentă asupra cititorilor. Scenele neașteptate prin care trec împreună, curajul personajelor, te fac să îți dorești să faci parte din povestea lor. Sper că și voi veți iubi seria asta și sper că dacă nu ați citit-o încă, v-am convins să o faceți.

Seria este apărută la Editura Corint în colecția Leda Edge