Advertisement

Responsive Advertisement

Top 5 cărți frumoase de dragoste



    Acestea sunt doar câteva dintre cărțile frumoase de dragoste pe care le-am citit de-a lungul timpului și sper că vă vor plăcea la fel de mult cum mi-au plăcut și mie.

  1. Ugly love de Colleen Hoover 


  Tate are 23 de ani și vrea să devină asistentă iar pentru ca acest lucru să se întâmple, se mută în San  Francisco cu fratele ei și ,astfel , îl cunoaște pe Miles Archer, un pilot de avion, asemeni fratelui ei. Între cei doi este o atracție fizică foarte puternică iar după ce dorințele lor ies la iveală totul pare perfect. Nici unul dintre ei nu caută iubire iar aranjamentul lor este ideal pentru relația pe care o caută fiecare. Dar ce vor face când acesta va deveni greu de respectat? Și oare Tate va putea respecta cele două reguli impuse de Miles? Să nu pună întrebări despre trecut și să nu se aștepte la un viitor împreună.

,, INIMILE SUNT INVADATE
   PROMISIUNILE SUNT ÎNCĂLCATE
   REGULILE SUNT SPULBERATE
   IAR IUBIREA DEVINE URÂTĂ''

  Totul este neașteptat în această carte iar finalul este unul uimitor. Nu mă așteptam să aibă un impact așa mare asupra mea dar, cu toate astea, relația lor m-a fascinat de la început și, deși știam că  Colleen Hoover este o autoare minunată, Ugly love este diferită față de restul cărților ei. Povestea de dragoste dintre cei doi este pe cât de frumoasă pe atât de sfâșietoare. Sunt sigură că Miles și Tate vor intra la sufletul fiecăruia dintre cititori împreună cu povestea lor.
Volumul este publicat la Editura Epica și îl puteți găsi pe Libris.ro
Puteți găsi o recenzie frumoasă aici :https://alinas.ro/recenzie-ugly-love/

 2. Dulcea uitare de Jamie McGuire


 Dulcea uitare este primul volum din seria,, Frații Maddox''. După ,, Fericirea începe azi'' și ,,Fericirea mea ești tu'' ne întâlnim iar cu unul dintre fabuloșii frați Maddox.

 Trent apare în viața lui Cami tocmai atunci când aceasta se îndoia de relația cu iubitul ei . Trent, băiatul tatuat care este idolatrizat de toate fetele. Cami nu vrea să fie una dintre cuceririle de pe lista lui Trenton dar acesta e hotărât să o facă să se îndrăgostească de el.

  Cami este dezamăgită de relația ei cu T.J, iar distanța joacă un rol important în această relație. Deși Trent îi este antipatic la început, aceasta începe să prindă drag de el, punându-și și mai multe întrebări despre ceea ce simte pentru T.J. Deși paginile sunt pline de glumele dintre cei doi și de momentele amuzante, situația ia o întorsătură făcându-ne să ne punem zeci de întrebări. Pe lângă faptul că îmi place stilul autoarei și sunt fascinată de descoperirile din finalul cărții, am o obsesie pentru Frații Maddox iar acest lucru este inevitabil pentru orice cititoare. Dulcea uitare este cartea a cărei continuări o aștept cu sufletul la gură.

Volumul este publicat la Editura Trei și îl puteți găsi aici:  Elefant.ro

3. Dragă John de Nicholas Sparks


  ,, John, un tânăr rebel și confuz, renunță la școală și se înrolează în armată, neștiind ce altceva să facă în viata, până când o întâlnește pe fata visurilor sale, Savannah. Atracția reciprocă se transformă rapid într-o dragoste puternică, iar Savannah hotărăște sa-l aștepte pe John să-și îndeplinească datoria față de țară. Dar tragedia din 11 septembrie schimba totul. John simte ca trebuie sa rămână alături de camarazii lui în aceste momente și se înrolează pentru încă doi ani. Din nefericire pentru el, între timp, viata merge mai departe pentru Savannah care se îndrăgostește de altcineva. Scrisoarea care începea cu "Draga John" frânge o inimă și schimbă pentru totdeauna două vieți.''

  Știu că atunci când eram mică am văzut filmul dar nu mai știam povestea lui John și a Savannahei iar când am început cartea nu mă gândeam că îmi va frânge inima. Dragostea dintre cei doi este copleșitoare iar destinul dureros al acestora ajunge la inimile noastre. Relațiile de familie, de prietenie, de iubire din carte, finalul care transmite un mesaj impresionant, fapta plină de iubire pe care o face John în ultimele pagini m-au emoționat până la lacrimi. Nu mă așteptam ca o carte cu un final trist să îmi placă atât de mult. Cărțile scrise de Nicholas Sparks sunt cărți care ajung la inimile noastre iar Dragă John este una dintre cărțile mele preferate și una dintre cărțile cele mai triste.

,,Dragă John'' este publicată la Editura Rao și o puteți găsi pe Libris.ro

4. Intimidare de Penelope Douglas
                                                   


  ,,Numele meu este Tate. Totuși, el nu îmi spune așa. Nici măcar nu i-ar trece prin cap să mi se adreseze atât de familiar, asta în cazul în care mi s-ar adresa cât de cât. Nu, abia dacă îmi vorbește.
Dar nici nu mă lasă în pace.

Cândva, am fost cei mai buni prieteni, după care a început să se lege de mine și a decis că scopul lui este să îmi ruineze viața. Am fost umilită, exclusă și bârfită în toți anii de liceu. Cu cât trecea timpul, cu atât mai chinuitoare deveneau farsele și zvonurile puse la cale de el, și deja mi se făcuse lehamite să mă tot feresc din calea lui. Am plecat chiar în Franța pentru un an de zile, ca să îl evit.
Doar că, acum, m-am săturat să mă mai ascund și nici de-a naibii nu îl voi lăsa să-mi distrugă ultimul an de liceu. Poate că el nu s-a schimbat, dar eu am făcut-o. Este timpul să ripostez.
Nu mai am de gând să-l las să-și bată joc de mine.''

   Intimidare este cartea pentru care am stat până la 3 dimineața să o termin. În această carte este dovedit faptul că aparențele inșală și că iubirea nu are limite. Este prima carte pe care o citesc în care protagoniștii se urăsc atât de mult. Începusem să mă întreb dacă este cu adevărat o carte de dragoste sau dacă doar se vor urî până în ultimele pagini. Se pare că m-am înșelat iar atunci când iubirea iese la iveală totul se schimbă. Mi-a plăcut foarte mult faptul că nu este vorba despre o poveste clișeică și a fost cartea pe care am citit-o pe nerăsuflate.

Intimidare este apărută la Editura Epica și o puteți găsi aici: Elefant.ro

5. Rivali de Penelope Douglas


  
  ,,Madoc și Fallon. Doi adolescenți înstrăinați, jucându-se cu focul și forțând granițele dintre iubire și ură…
Ea s-a întors.
Acum doi ani, a plecat pe neașteptate la o școală cu internat. Și de-atunci n-a mai vorbit cu mine. Înainte, când locuiam în aceeași casă, obișnuia ca în timpul zilei să mă ignore, iar noaptea, să ma scoată din minți, îmi lăsa ușa dormitorului ei întredeschisă.
Eram un prost atunci, dar acum sunt hotărât sa câștig acest joc cu propriile-i arme.
M-am întors.
Au trecut doi ani și cred ca încă mă dorește, chiar dacă se comportă ca un nemernic.
Dar n-o să mă mai tem și nici n-o să mă las doborâtă. N-o sa mai fiu intimidată de el. O sa ripostez. Fiindcă, probabil, chiar asta vrea.''

  Rivali
este a doua carte din seria Intimidare, a autoarei Penelope Douglas. Am fost fericită să aflu că există și al doilea volum și cred că l-am citit la fel de repede cum am făcut și cu Intimidare. I-am îndrăgit mult mai mult pe Madoc si pe Fallon, scenele fierbinți dintre aceștia și greutățile ,minciunile și încercările prin care trec. De fiecare dată când Madoc se purta ca un nemernic cu Fallon devenea mai antipatic dar și mai sexy. Ei trebuie să descopere minciunile în care au trăit până acum și să aleagă ce vor face în continuare.

,,Rivali'' este publicată la Editura Epica și o puteți găsi aici: Elefant.ro

  Sper că și voi veți citi aceste cărți iar dacă le-ați citit puteți lăsa păreri în comentarii.








 Lectură plăcută! :)

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii